Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Gdzie kierowcy najczęściej kupują OC? [ankieta]

2012-09-14, 07:20

Samochodowe OC to coroczny obowiązkowy wydatek posiadaczy pojazdów. Po ofertę którego ubezpieczyciela sięgają najczęściej? Między innymi o to będzie pytał portal Bankier.pl w organizowanym przez siebie internetowym badaniu. Na tych, którzy wypełnią ankietę, czekają atrakcyjne nagrody.

W gronie polis, jakie przeciętny Polak najczęściej posiada w kieszeni, prym wciąż wiedzie obowiązkowe OC komunikacyjne. Czym kieruje się, dokonując wyboru ubezpieczyciela? Co, oprócz ceny produktu, jest dla niego istotne? Czy gdyby wiedział o atrakcyjniejszej ofercie, zmieniłby firmę na inną?

Żeby sprawdzić opinie ubezpieczonych na temat rynkowej oferty OC, portal Bankier.pl prowadzi między 12 a 30 września 2012 internetowe badanie wśród swoich czytelników. Pytania dotyczą m.in. ostatnio wybranego towarzystwa, zadowolenia z ceny produktu i przebiegu procesu zakupu. Internauci zostaną też zapytani o to, czy poleciliby wybranego przez siebie ubezpieczyciela znajomym.

Głosy oddane w ankiecie posłużą do wskazania najczęściej wybieranego przez czytelników Bankier.pl ubezpieczyciela OC komunikacyjnego. Zwycięzca zostanie uhonorowany 16 października br. w trakcie gali Polish Insurance Awards 2012.

Badaniu towarzyszy konkurs. Zarejestrowani internauci, którzy kompletnie wypełnią ankietę, mają szansę na nagrody - m.in. czytnik E-booków Sony PRS-T1BC, dysk zewnętrzny Samsung S2 1TB i książki.


Źródło: Bankier.pl



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!