Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Polacy chcą zwiększenia wydatków na edukację wyższą

2011-09-14, 06:46

Ponad połowa Polaków zgadza się na zwiększenie wydatków z budżetu państwa na rozwój nauki i szkolnictwa wyższego. Nawet kosztem takich obszarów jak opieka zdrowotna, świadczenia socjalne, policja czy wojsko – wynika z badania przeprowadzonego w ramach projektu „Akademickie Mazowsze 2030”.

51,1% badanych wyraża zgodę na przeznaczenie większej puli środków budżetowych na edukację wyższą. Przeciwnego zdania jest 37,2% Polaków.

– Wyniki naszego raportu pokazują, że rozwój szkolnictwa jest dla Polaków kluczowy i decydujący o rozwoju sytuacji w Polsce. W czasach szukania oszczędności i licytowania się przez ministrów na temat priorytetów, społeczeństwo powiedziało wyraźnie, co dla niego jest ważne! – mówi dr Marek Troszyński, koordynator badania.

Czy zgadza się Pan/Pani na przeznaczenie większej puli środków budżetowych na rozwój nauki i szkolnictwa wyższego kosztem innych obszarów, np. opieka zdrowotna, świadczenia socjalne, policja, wojsko?

Badanie przeprowadzone zostało w ramach konsultacji społecznych wyników projektu „Akademickie Mazowsze 2030”. Eksperci projektu „Akademickie Mazowsze 2030” chcą poznać opinię Polaków na temat kluczowych kwestii związanych z rozwojem szkolnictwa wyższego w Polsce.

*Badanie zrealizowane zostało przez Centrum Badania Opinii Społecznej w trzech falach badawczych, na reprezentatywnej grupie Polaków, n= 3694.

Więcej informacji: www.akademickiemazowsze2030.pl>
Źródło: Akademickie Mazowsze 2030



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!