Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Alior Bank otworzył kolejny oddział bankowości prywatnej w Warszawie

2016-12-07, 14:36

Alior Bank otworzył drugi oddział Private Banking w Warszawie. Jego siedziba znajduje się w budynku Warsaw Spire, jednym z najbardziej prestiżowych adresów w stolicy. To już siódmy oddział, w którym klienci bankowości prywatnej Alior Banku mogą liczyć na profesjonalne doradztwo i indywidualnie dopasowaną ofertę.


Uroczyste otwarcie nowego oddziału odbyło się 5 grudnia br. W spotkaniu wzięli udział klienci banku oraz jego przedstawiciele, a gospodarzem wieczoru był Krzysztof Czuba, wiceprezes Zarządu Alior Banku.

 

Najwyższą jakość usług w warszawskim oddziale bankowości prywatnej gwarantuje zespół pięciu wykwalifikowanych bankierów, posiadających dziesięcioletnie doświadczenie w segmencie Private Banking. Klienci dysponujący płynnymi aktywami finansowymi w kwocie co najmniej miliona zł lub aktywami inwestycyjnymi w wysokości minimum 500 tys. zł mogą liczyć na doradztwo na najwyższym poziomie oraz ofertę skrojoną do ich potrzeb. Bankierzy, po określeniu oczekiwań klientów oraz dogłębnej analizie rynku, pomogą przy stworzeniu strategii inwestycyjnych, doradzą w zakresie wyboru produktów kredytowych, zarządzania aktywami, a także zaproponują dodatkowe usługi oferowane przez współpracujące z bankiem firmy (np. profesjonalne doradztwo prawne). Dzięki temu klienci będą mogli podjąć optymalne i efektywne pod względem zyskowności decyzje.

 

Zespół bankierów, który do końca 2017 r. zostanie poszerzony do ośmiu osób, zapewni kompleksową obsługę również dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi, takich jak działająca w oparciu o system iOS aplikacja Zaufany doradca. Umożliwia ona bezpieczny wgląd w portfolio klientów i zarządzanie nim w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki aplikacji stworzonej przy współpracy z firmami IBM oraz Apple, doradcy mogą lepiej dopasować ofertę i spersonalizować propozycje produktów bankowych. To pierwsze tego typu narzędzie w Europie.

 

- Podstawą naszej pracy jest budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Nie tylko wskazujemy im różne drogi inwestowania, ale również umożliwiamy nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Staramy się, by klienci czuli się wyjątkowo w naszych placówkach- mówi Małgorzata Ratajczak, dyrektor nowego warszawskiego oddziału Private Banking Alior Banku.

- Decyzja o otwarciu nowego oddziału Private Banking wynika z dużego potencjału tego segmentu w Polsce i wzrostu liczby zamożnych klientów. Według naszych szacunków bankowość prywatna w Alior Banku rośnie ok. 2,5 razy szybciej niż rynek. Dzięki dynamice działania, innowacyjności oraz bardzo dobrym produktom w kolejnym roku chcemy utrzymać wysokie tempo rozwoju - dodaje Andrzej Rosłaniec, dyrektor Departamentu Private Banking w Alior Banku.

 

Siódmy w kraju, a drugi warszawski oddział bankowości prywatnej Alior Banku znajduje się na 35. piętrze budynku Warsaw Spire. Nowoczesne i eleganckie wnętrze zaprojektował Robert Majkut. Podobnie jak w przypadku pozostałych oddziałów w kolorystyce dominuje czerń, którą uzupełniają odcienie miedzi, szarości i grafitu. Koncepcja wnętrza jest rozwinięciem wyróżniającej się identyfikacji wizualnej banku. Łączna powierzchnia oddziału to prawie 300 m2. Dzięki dużej przestrzeni, której wrażenie potęguje odpowiednie zaakcentowanie linii, a także zastosowaniu najnowszych technologii, klienci będą mogli poczuć się wyjątkowo i niezwykle komfortowo.


Źródło: Alior Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!