Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Fuzja operacyjna w Alior Banku – przerwa w dostępie do usług bankowych

2017-03-16, 15:18

Od 24 do 27 marca br. planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia wydzielonej części Banku BPH i Alior Banku. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych, co skutkować będzie przerwą w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej, infolinii oraz placówek dla klientów Alior Banku, T-Mobile Usługi Bankowe i przejętych z Banku BPH.

 

W piątek 24 marca br. zostaną wyłączone systemy bankowości internetowej i mobilnej: o godz. 14.30 system BusinessNet dla klientów biznesowych, o godz. 17.10 system Sez@m dla klientów indywidualnych i Biura Maklerskiego przejętego z Banku BPH, a o godz. 23.00 bankowość internetowa i mobilna dla pozostałych klientów Alior Banku, w tym klientów Biura Maklerskiego, Kantoru Walutowego i T-Mobile Usługi Bankowe. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych (dotyczy to również szybkich płatności „Płacę z Alior Bankiem” oraz „Przelew z BPH” w sklepach internetowych oraz na portalach aukcyjnych) ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej, takich jak płatności BLIK.W tym czasie bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów i sprzedaży ratalnej w internecie i sklepach tradycyjnych.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi Mastercard i Visa, a także kartami Kantoru Walutowego oraz T-Mobile Usługi Bankowe, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Placówki przejęte z Banku BPH będą otwarte w piątek 24 marca br. w standardowych godzinach, ale w części oddziałów nie będzie w tym dniu prowadzona obsługa gotówkowa (wpłaty i wypłaty w kasie), a  w pozostałych będzie realizowana tylko do godz. 13.00. Oddziały oraz placówki partnerskie oznaczone logo Alior Banku będą dostępne dla klientów w piątek w standardowych godzinach (do godz. 18.00 lub 20.00) i będzie w nich prowadzona obsługa gotówkowa. Działające zwykle w weekendy oddziały Alior Banku będą zamknięte.

W piątek 24 marca br. od godz. 17.00 infolinia będzie działać w trybie informacyjnym, to znaczy bez możliwości realizacji transakcji. Dyspozycje związane z zastrzeganiem kart będą realizowane bez zmian, całodobowo.

Przywrócenie dostępu do usług bankowych jest planowane na poniedziałek, 27 marca br. na godz. 6.00. Od tego momentu klienci wywodzący się z Banku BPH będą logować się do systemów bankowości internetowej Alior Banku, dostępnych za pośrednictwem strony www.aliorbank.pl,  po wybraniu przycisku „Zaloguj”. Obsługę tych klientów przejmą oddziały i placówki partnerskie oznakowane logo Alior Banku oraz infolinia Alior Banku, dostępna pod numerem 19 502.


Źródło: Alior Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!