Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. wprowadził usługę Powiadomienia SMS

2016-01-25, 16:37

W systemie bankowości internetowej e25 uaktywniona została nowa usługa - Powiadomienia SMS, która pozwala na bieżąco kontrolować zmiany dokonywane na rachunkach.

 

Do posiadacza rachunku wysyłane są wiadomości tekstowe SMS informujące m.in. o:

  • zmianie sald rachunków bankowych,
  • zmianie sald rachunków kartowych,
  • realizacji zleceń stałych,
  • saldzie depozytów,
  • saldzie kredytów,
  • zmianie statusu wysłanych wniosków,
  • kwestiach bezpieczeństwa.

Jeden SMS dotyczy zawsze jednego zdarzenia.

 

By skorzystać z usługi Powiadomienia SMS należy posiadać rachunek ROR lub rachunek bieżący w Banku BPS, dostęp do systemu e25 oraz telefon komórkowy działający w dowolnej sieci komórkowej polskiego operatora. Usługa Powiadomienia SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta.

 

- Powiadomienia SMS pozwalają kontrolować zmiany dokonywane na rachunkach, lokatach i innych produktach bankowych. Za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Klient może aktywować usługę i samodzielnie dostosować ją do swoich potrzeb, aby otrzymywać SMSy o interesujących go zdarzeniach. Powiadomienia SMS zwiększają także bezpieczeństwo naszych Klientów, natychmiast informując np. o zmianie salda. Klient może otrzymać też wiadomość o zalogowaniu do systemu bankowości internetowej lub zablokowaniu kanałów dostępu na skutek błędnych prób logowania – powiedziała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej.

 

Usługa jest płatna. Koszt jednego powiadomienia SMS reguluje obowiązująca w Banku Taryfa Opłat i Prowizji dostępna na stronie internetowej Banku BPS (www.bankbps.pl).


Źródło: Bank BPS



W powiadomieniach są najlepsi
mimi - Styczeń 26, 2016, 20:22
#1
Bardzo fajna usługa, szeroki zakres, zwłaszcza w kontekście bezpieczeństwa bardzo przydatna.
Stella - Styczeń 27, 2016, 15:31
#2

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!