Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Nowa reklama TV – Konto 360° odpowiada na wszystkie potrzeby

2017-05-15, 07:23
 

 Rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° – rachunku, który odpowiada na wszystkie potrzeby związane z codziennym zarządzaniem finansami. W nowym spocie, podobnie jak w poprzednich reklamach Banku Millennium, wystąpił Radek Kotarski.  

 

Każdy dzień przynosi wiele pytań, na które musimy znaleźć odpowiedź. Jak dowiadujemy się z nowej reklamy Banku Millennium, wiedzą o tym szczególnie rodzice czteroletnich dzieci, które dziennie potrafią zadać nawet kilkaset pytań. Warto zatem znaleźć rachunek bankowy, który nie pozostawia żadnych znaków zapytania. Takie jest Konto 360°, oferowane przez Bank Millennium. W reklamie podkreślona jest wszechstronność rachunku, który jest wygodny i nowoczesny, a co więcej w łatwy sposób może być bezpłatny. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty z bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na e-mail i numer telefonu komórkowego. Konto 360° zapewnia także dostęp do dodatkowych korzyści, takich jak pomoc fachowców w ramach atrakcyjnego pakietu assistance.

 

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change/Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

 



Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!