Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Uterqüe nowym partnerem karty Millennium Impresja

2016-11-25, 07:20

Do grona partnerów karty kredytowej Millennium Impresja dołączyła hiszpańska marka modowa Uterqüe. Dzięki temu jej klienci, posiadający kartę kredytową Impresja, otrzymają zwrot 5% wartości zakupów dokonanych w Uterqüe oraz u innych partnerów karty, do 760 zł rocznie.

 

Uterqüe to wyrafinowana marka modowa skupiona głównie na akcesoriach, która oferuje doskonałą jakość w atrakcyjnych cenach. W jej asortymencie można znaleźć torebki, obuwie, biżuterię i starannie dobrane tekstylia oraz produkty ze skóry. Charakteryzują się one przede wszystkim wysoką jakością surowców oraz oryginalnością projektów. Miejsce ich produkcji to głównie Hiszpania oraz kraje ościenne. Pierwszy stacjonarny sklep Uterqüe w Polsce został otwarty w strefie Designer Gallery w Galerii Mokotów w Warszawie.

 

Impresja to karta kredytowa z „kobiecą duszą”, stworzona z myślą o kobietach. Jej posiadaczki mogą korzystać z 5% zwrotu (do 760 zł rocznie) wartości wydatków dokonanych u partnerów z grona ponad 20 wiodących marek w kategoriach: moda, obuwie, biżuteria i kosmetyki, wnętrza, dom i żywność, wolny czas i rozrywka. Zwrot odbywa się automatycznie na rachunek klienta, bez dodatkowych formalności. Program moneyback łączy się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi, takimi jak np. cykliczna akcja rabatowa „Stylowe zakupy” czy sezonowe wyprzedaże. Posiadacze kart kredytowych Millennium Impresja mogą dodatkowo rozłożyć wydatki na Wygodne Raty spłacane w dogodnym dla siebie czasie.

 

Do karty Millennium Impresja dołączony jest rozbudowany pakiet assistance, obejmujący usługi domowe, medyczne, związane z obsługą samochodu, a także prowadzenie osobistego terminarza oraz concierge dla kobiet. Jest to wyjątkowy program przygotowany specjalnie dla pań i uwzględniający ich potrzeby.

 

Szczegóły oferty Banku Millennium dostępne są na www.bankmillennium.pl, w oddziałach banku oraz w TeleMillennium pod numerem 801 331 331.


Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!