Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bank Pekao ma nowe logo

2017-06-09, 07:23

Podczas wczorajszej konferencji prasowej w Łazienkach Królewskich w Warszawie zaprezentowano nowy logotyp Banku Pekao. Został on uroczyście odsłonięty przez premier Beatę Szydło i szefa PZU Pawła Surówkę.

 

 

Do logotypu po 5 latach powrócił żubr - tym razem nie w niebieskich, ale biało-czerwonych barwach. Żubr oficjalnie zniknął z logo Banku Pekao w 2012 roku. Wtedy biały zarys żubra na niebieskim tle został zamieniony na czerwoną kulę z logotypu UniCredit Group.

 

Obecnie 1/3 akcji Banku przejęło PZU i PFR za 10,6 mld zł. Tym samym PZU stało się największą grupą finansową w Europie Środkowo-Wschodniej. Transakcja została sfinalizowana 7 czerwca.

 

– Po kilkunastu latach Pekao SA jest znów polskim bankiem i wraca na rynek znana klientom marka żubra. To oznacza, że udział rodzimego kapitału w sektorze bankowym zwiększy się do ponad 50 proc., co jest istotne z punktu widzenia stabilności sektora bankowego oraz zrównoważonego rozwoju gospodarczego. Dla Polskiego Funduszu Rozwoju jest to inwestycja długoterminowa i korzystna finansowo. PFR będzie inwestorem wspierającym realizację strategii Pekao, ukierunkowanej na inwestycje w nowe technologie, jakość usług dla klientów oraz efektywność działania banku, budując trwałą wartość dla akcjonariuszy  – mówił Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju.




Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!