Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Hydepark

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank PBC

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Meritum Bank

Nordea Bank Polska

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Xelion

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

System bankowości internetowej PekaoFIRMA24 ma już ponad 100 tys. klientów

2009-05-19, 07:08

Stutysięczny klient Banku Pekao SA podpisał umowę o korzystanie z PekaoFIRMA24. Każdego dnia roboczego klienci tego systemu internetowego dedykowanego dla małych i średnich przedsiębiorstw składają 110 tysięcy dyspozycji, a dzienna wartość przelewów wynosi średnio 200 mln złotych. 

System PekaoFIRMA24 jest produktem stosunkowo młodym – w styczniu 2009 roku obchodził pierwsze urodziny. Od tego czasu systematycznie powiększa się grono jego klientów i użytkowników. 

- Nasz system oferuje wszystkie te funkcjonalności, których firma potrzebuje, aby sprawnie i efektywnie zarządzać finansami obniżając przy tym koszty operacji bankowych. Jednocześnie oddajemy do dyspozycji rozwiązania niestandardowe. Klienci PekaoFIRMA24 mogą na przykład zlecać przelewy walutowe z kursem preferencyjnym korzystając z autodealingu – powiedział Bartłomiej Nocoń, dyrektor zarządzający Departamentem Bankowości Elektronicznej w Banku Pekao SA.

System jest stale rozwijany. Nowością wprowadzoną do oferty w kwietniu 2009 roku jest  usługa „eFaktury”. Dzięki niej klienci mogą otrzymywać rachunki i faktury np. za energię wyłącznie w formie elektronicznej. Różnica między usługą „eFaktury”, a poleceniem zapłaty polega na tym, że to klient wybiera moment zapłaty faktury i korzysta z gotowego formularza  wypełnionego danymi do przelewu.   

- Bankowość internetowa dla wielu małych i średnich firm to przede wszystkim wysyłanie przelewów i śledzenie historii rachunku. Bank Pekao SA oferuje szerszy wachlarz operacji np. możliwość importu i eksportu danych z innych systemów lub generowania raportów finansowych. Odpowiadamy w ten sposób na oczekiwania bardziej wymagających klientów. Celem naszych działań jest także zmiana przyzwyczajeń klientów i przekonanie ich do korzystania z nowoczesnych rozwiązań, tak aby atrakcyjne nowości stały się standardem rynkowym – dodaje Bartłomiej Nocoń. 

System PekaoFIRMA24 jest dostępny w ofercie Banku Pekao SA samodzielnie lub jako integralna część Pakietów Mój Biznes dla małych i średnich firm. PekaoFIRMA24 pozwala realizować transakcje takie jak przelewy krajowe i zagraniczne, przelewy do ZUS i US, przelewy zdefiniowane, zaufane, wysyłane grupowo czy  zlecenia odroczone, importować i eksportować dane, generować raporty finansowe wg potrzeb firmy, zlecać przelewy zagraniczne z preferencyjnym kursem walutowym. PekaoFIRMA24 jest dostępny w polskiej i angielskiej wersji językowej. 

W październiku 2008 roku, PekaoFIRMA24 został wyróżniony tytułem EUROPRODUKT 2008 w XIII edycji tego konkursu, organizowanego pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Źródło: Bank Pekao SA



Wyślij link znajomemu

Drukuj

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 35 tys. odbiorców!