Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Umowa Generalna Pekao nagrodzona Złotym Godłem Quality International

2016-09-07, 12:38

Bank Pekao SA został wyróżniony prestiżowym tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2016 w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości za Digital Gate - Umowę Generalną Pekao przeznaczoną dla klientów korporacyjnych. Kapituła programu już po raz kolejny doceniła jakość usług oferowanych przez Bank Pekao.


Złote Godło Jakości dla Umowy Generalnej Pekao stanowi wyraz uznania dla zaangażowania Banku w doskonalenie jakości usług, które oferuje swoim klientom. Umowa Generalna jest kompleksowym rozwiązaniem dla klientów korporacyjnych, w ramach którego mogą oni korzystać z najszerszego na rynku katalogu produktów i usług bankowych dostępnego na podstawie jednej umowy.

 

Unikatowa usługa została nagrodzona tytułem Najwyższa Jakość Quality International. Jest to największy program promujący idee zarządzania jakością w Polsce. Na prestiż wyróżnienia wpływa gwarancja bezstronności oceny, związana z niezależnością patronujących konkursowi instytucji – nie są one związane z żadnym podmiotem gospodarczym. Należą do nich Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

 

Umowa Generalna to rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb klienta korporacyjnego. Wystarczy podpisać jedną Umowę Generalną i zaakceptować jeden regulamin, aby móc korzystać z szerokiej palety usług i produktów finansowych. Dzięki umowie klient zyskuje dostęp do rachunków bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych, systemu PekaoBiznes24 oraz (opcjonalnie) transakcji kasowych i pochodnych. Następnie, w zależności od potrzeb, może za pomocą prostych wniosków aktywować kolejne produkty, takie jak Lokaty Overnight, Pekao Płace, Autowypłata, karty płatnicze, Pekao Collect. Docelowo ich uruchomienie będzie możliwe w systemie bankowości elektronicznej.

 

To nie pierwszy raz, kiedy Umowa Generalna została doceniona w prestiżowym konkursie. Dzięki niej w 2016 r. Bank Pekao po raz drugi z rzędu uznano za innowatora roku w dziedzinie bankowości transakcyjnej. Bank otrzymał tytuł „Innovators of the Year – Transactions Services” przyznawany przez międzynarodowy magazyn Global Finance.


Źródło: Bank Pekao SA



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!