Przede wszystkim chcemy być najprostszym bankiem na rynku. Bankiem tanim, którzy proponuje dobrą cenę klientowi, ale jest także tani wewnętrznie – ma tani, prosty model operacyjny. Zakładamy jeszcze głębszą integrację z Pocztą Polską. Do hipotek nie wracamy – nową strategię podsumowuje Szymon Midera, prezes zarządu Banku Pocztowego.
Nowa strategia zakłada dokapitalizowanie Banku kwotą minimum 200 mln zł. Jak czytamy w komunikacie spółki: zwrot z kapitału powyżej 12%, wzrost liczby obsługiwanych Klientów do 2,3 miliona, zwiększenie salda kredytów gotówkowych powyżej 4 mld zł oraz wzrost efektywności i osiągniecie wskaźnika C/I poniżej 60% – to główne cele strategiczne Banku Pocztowego na koniec 2018 r. Pozwoli to na szerszy rozwój sieci sprzedaży oraz szybszy wzrost akcji kredytowej.