Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Klienci wybierają Kartę AGRO SGB

2017-03-16, 13:58

Wieloletnie doświadczenie, współpraca i wsparcie rolnictwa przez Banki Spółdzielcze sprawiło, że są one ekspertem w finansowaniu agrobiznesu. W ramach kontynuacji działań skierowanych do tej grupy klientów, Banki Spółdzielcze SGB we współpracy z organizacją płatniczą  MasterCard, oferują produkt dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów z sektora AGRO jak karta AGRO wraz z Programem rabatowym SGB.

 

Program skupia wybranych Partnerów, którzy oferują rabaty klientom posiadającym kartę płatniczą SGB i jest skierowany głównie do klientów z sektora AGRO, natomiast każdy klient posiadający dowolną kartę płatniczą SGB może również otrzymać rabat.

 

Co powinien zrobić klient, aby otrzymać rabat na oferowane przez Partnerów produkty i usługi? Mechanizm rabatowy jest bardzo prosty – aby otrzymać rabat wystarczy, aby klient zgłosił sprzedawcy chęć otrzymania rabatu, a następnie zapłacił za towar lub usługę kartą płatniczą SGB lub okazał tę kartę sprzedawcy.

 

Kartę AGRO została wyróżniona w 2016 roku prestiżowymi nagrodami. Po przyznanym  Godle Teraz Polska, pod koniec października 2016 r. nadszedł czas na Złoty Laur Super Biznesu. Szczególną uwagę należy przywiązać do nagrody w konkursie „Innowacyjny produkt dla rolnictwa 2016” organizowany przez najdłużej ukazujący się na rynku tytuł prasy branżowej – miesięcznik Farmer. Jest to nagroda wyjątkowa, bo przyznawana przez ekspertów z branży rolnej, wśród których wielu to aktywnie działający rolnicy, czyli obecni lub potencjalni klienci Banków SGB.

 

Bierzemy czynny udział w upowszechnianiu obrotu bezgotówkowego w Polsce. Przygotowany przez nas Program jest unikalnym i nieszablonowym projektem, którego celem jest nie tylko zapewnienie klientom produktu szytego na miarę i dającego wymierne korzyści w postaci rabatów na produkty i usługi, ale także edukację klientów oraz wsparcie społeczeństwa w świadomym i bezpiecznym korzystaniu z bezgotówkowych instrumentów płatniczych - mówi Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur. Cieszymy się, że klienci doceniają nasze starania, czego efektem są otrzymane wyróżnienia a innowacyjne rozwiązania są inspiracją dla banków konkurencyjnych co dodatkowo motywuje nas do dalszej pracy dodaje Robert Tórz.

 

W ostatnich miesiącach dzięki zaangażowaniu Banków Spółdzielczych SGB do Programu rabatowego SGB dołączyli kolejni Partnerzy – Nissan Polody oferujący rabaty na samochody, które sięgają nawet 19%, Concordia Ubezpieczenia, która proponuje nawet 25% rabat na wybrane ubezpieczenia oraz kolejne firmy z branży hotelarskiej.

Z ofertą Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz ze szczegółami Programu rabatowego SGB można zapoznać się podczas Międzynarodowych Targów Techniki Rolniczej AGROTECH, które odbędą się w Łodzi w dniach  17-19 marca 2017 r. Przedstawiciele SGB-Banku S.A. wraz z Partnerami dostępni będą przy stoisku B-6 w hali B-1.

 

Źródło: SGB-Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!