Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

BGŻOptima na 5 urodziny rusza z Lokatą Wystrzałową

2016-11-16, 09:44

Równo 5 lat temu wystartował BGŻOptima. Marka, będąca częścią BGŻ BNP Paribas, od początku specjalizuje się w produktach oszczędnościowo-inwestycyjnych. Do tej pory z jej oferty skorzystało już blisko 200 tysięcy osób. Specjalnie na urodziny BGŻOptima przygotował dla klientów prezent w postaci 4-miesięcznej Lokaty Wystrzałowej z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku dla kwoty do 100 tys. zł. W ramach oferty te warunki obejmą pierwsze 5 tysięcy depozytów.


Od 5 lat BGŻOptima oferuje produkty pozwalające skutecznie pomnażać oszczędności, z wykorzystaniem produktów depozytowych i inwestycyjnych. Jak podkreślają przedstawiciele marki, ich misją od początku jest zachęcanie Polaków do większej oszczędności i bardziej świadomego zarządzania domowym budżetem z myślą o przyszłości, a także o teraźniejszych potrzebach.

 

- Jak pokazują wyniki naszego raportu "Polak Oszczędny 2016. Czy oszczędność jest dziedziczna?" przeciętne aktywa finansowe polskiego gospodarstwa domowego to zaledwie 20 proc. średniej dla strefy euro. Pod kątem oszczędzania wciąż daleko nam nie tylko do zasobnego zachodu, ale też krajów sąsiedzkich. Mamy wiele do nadrobienia w tym zakresie -mówi Piotr Marciniak, Dyrektor Zarządzający BGŻOptima. - Nasze analizy pokazują, że za taką sytuację odpowiada przede wszystkim postawa rodaków. Nie oszczędzamy, bo wolimy żyć chwilą. W BGŻOptima od 5 lat zachęcamy Polaków do oszczędzania dbając, abynasza oferta zawsze pozostawała w czołówce rynkowej - dodaje.

 

Z okazji swoich 5 urodzin BGŻOptima oferuje 4-miesięczną Lokatę Wystrzałową oprocentowaną na 2,5 proc. w skali roku do kwoty 100 000 zł. Pula 5 tysięcy depozytów dostępna jest do 30 listopada 2016 roku. Z oferty skorzystać mogą zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci. Każdy może założyć maksymalnie 5 lokat.

 

BGŻOptima od początku działa w modelu direct. W momencie startu jako jedyny gracz na rynku bankowym umożliwił zawarcie umowy przez SMS i przelew weryfikacyjny, dzięki czemu cały proces odbywał się całkowicie zdalnie. Dziś nadal klienci wszystkie operacje wykonują przez stronę internetową banku. Również online mają możliwość dopasowania produktów inwestycyjnych do swoich potrzeb. Dodatkowo od 2013 roku w ramach Centrum Inwestycyjnego klienci mogą skorzystać z porad ekspertów banku, przed podjęciem decyzji o zaangażowaniu swoich pieniędzy w produkty inwestycyjne.

 

W ofercie BGŻOptima znaleźć można szeroki wachlarz lokat terminowych - od 3 do 24 miesięcy, atrakcyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe oraz bogatą ofertę funduszy inwestycyjnych. Brak opłat za prowadzenie konta oszczędnościowego i przelewy oraz zawsze konkurencyjne oprocentowanie sprawia, że BGŻOptima regularnie wygrywa rankingi na najlepszy produkt w tej kategorii. W tym roku do popularnej wśród klientów Lokaty Bezkarnej dołączono również ofertę Lokaty Bezkompromisowej. Zaletą obu depozytów, oprócz oprocentowania, jest możliwość wypłaty wypracowanych odsetek nawet w przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności.


Źródło: BGŻOptima



Zobacz również:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!