Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bank Zachodni WBK z 4 nagrodami w konkursie Złote Spinacze

2016-12-06, 10:54

Bank Zachodni WBK zdobył cztery nagrody w prestiżowym konkursie Związku Firm Public Relations Złote Spinacze. Nagrodzono dwa projekty: #12zawodnik otrzymał statuetki złotą i srebrną, a Program Rozwoju Eksportu - dwie srebrne.


Program Rozwoju Eksportu (PRE) kampania informacyjno-edukacyjna na temat ekspansji zagranicznej skierowana do polskich przedsiębiorców została wyróżniona Srebrnymi Spinaczami w kategoriach Business-to-Business oraz w kategorii Finanse. Nagrodzony projekt ma charakter długofalowy i obejmuje m.in. konferencje tematyczne, warsztaty regionalne, misje handlowe (stacjonarne i wirtualne), jak również szeroko zakrojoną akcję PR w mediach. Bank Zachodni WBK informuje firmy o najciekawszych rynkach eksportowych (ze szczególnym uwzględnieniem pozaeuropejskich), wskazuje też potencjał poszczególnych branż oraz narzędzia pozwalające eksportować bezpiecznie i efektywnie. Wiedza, którą otrzymują przedsiębiorcy jest wyczerpująca i adresuje wszystkie etapy procesu eksportowego: od analizy rynków, przez poszukiwanie partnerów handlowych, aż po zabezpieczenie i realizację obrotu towarowego i płatności. W pierwszych trzech edycjach w spotkaniach PRE uczestniczyło prawie 3200 firm, a w właśnie zakończonym cyklu spotkań regionalnych IV edycji kolejne 215. Partnerami Merytorycznymi PRE są KPMG, KUKE S.A., Google oraz Bisnode. Realizację PRE wspierały najpierw agencja PR Headlines Porter Novelli, a następnie agencja PR ZOOM bsc.

 

Za akcję #12zawodnik Bank Zachodni WBK otrzymał nagrodę Złoty Spinacz w kategorii Finanse oraz Srebrnego Spinacza w kategorii Social Media. Jury dostrzegło skuteczność i oryginalność działań aktywizujących polskich kibiców podczas tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Projekt był realizowany we współpracy z agencją kreatywną Red8 w trzech etapach, we wszystkich kluczowych kanałach social media: na Facebooku, YouTube, Twitterze, Snapchacie oraz Instagramie i przyniósł ponadprzeciętne efekty zaangażowania internautów. Bank Zachodni WBK stworzył pozytywnie "nakręconą" społeczność kibiców i wzbudził mnóstwo dobrych, piłkarskich emocji. Hasztagiem #12zawodnik posługiwali się nie tylko internauci, ale też inne marki. W czterech konkursach wzięło udział ponad 20 tys. osób a 193 posty zaangażowały do kibicowania ponad 210 tys. fanów piłki. Ponadto aż 4 mln osób obejrzało filmiki #12zawodnika. Aktywności takie, jak filmiki "Jakim kibicem jesteś?", test wiedzy "Odtwarzamy akcje" z udziałem Mateusza Borka i Krzysztofa Golonki oraz filmiki "Triki Golonki" przyniosły efekt w postaci wzrostu liczby fanów BZ WBK w kanałach społecznościowych o ponad 10 tys.


Źródło: BZ WBK



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!