Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Hydepark

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank PBC

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Meritum Bank

Nordea Bank Polska

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Kevin Spacey w reklamie Banku Zachodniego WBK

2013-09-20, 08:10

Bank Zachodni WBK 23 września rozpoczyna największą w historii banku zintegrowaną kampanię marketingową, którą inicjuje proces wzmocnienia brandu trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce. W tegorocznej odsłonie bankową ofertę promować będzie amerykański aktor, producent i reżyser filmowy Kevin Spacey. W pierwszym spocie, którego premiera telewizyjna zaplanowana jest na 1 października, Spacey reklamować będzie Konto Godne Polecenia.


Spacey, dwukrotny zdobywca Oscara, wybitny aktor, znany m.in. z takich filmów jak American Beauty, K-PAX, czy też bardzo popularnego ostatnio serialu House of Cards, będzie przekonywał Polaków do oferty Banku Zachodniego WBK. Wybór jest nieprzypadkowy, bowiem błyskotliwy, nieoczywisty, znany z nieprzeciętnej inteligencji i poczucia humoru aktor, świetnie wpisuje się w nowe pozycjonowanie Banku Zachodniego WBK - banku dla tych, którzy wymagają więcej - skuteczności w działaniu i nowoczesnych rozwiązań.


Hydepark PRNews.pl: Kevin Spacey wystąpi w reklamach BZ WBK

 

 

- Kolejny etap połączenia, tzw. migracja marki, jest okazją do wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej inicjującej wzmocnienie wizerunku banku- mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. - Wybierając Kevina Spacey zależało nam przede wszystkim na podkreśleniu takich elementów pozycjonowania jak skuteczność i nowoczesność. Kevin Spacey idealnie pomaga sportretować docelowego klienta: wymagającego, ceniącego jakość i relację. Z drugiej strony aktor dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane "bankowanie". Spacey jest gwiazdą największego formatu - uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie, swoim udziałem w naszych reklamach wesprze nowe pozycjonowanie banku, który po integracji oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce.


Pierwszym produktem promowanym w jesiennej kampanii będzie Konto Godne Polecenia. Już od jutra w witrynach oddziałów Banku Zachodniego WBK pojawi się reklama z Kevinem Spacey zachęcającym do skorzystania z oferty banku. Kampania zakłada wykorzystanie m.in. TV, prasy, internetu, siatek wielkoformatowych na budynkach, ekranów bankomatów, monitorów LCD w placówkach banku oraz mediów społecznościowych.

 

Ogólnopolska promocja w prasie oraz Internecie, głównie na portalach informacyjnych
i społecznościowych, rozpocznie się 23 września, tydzień później, 1 października nastąpi premierowa emisja spotów reklamowych w TV. Do końca roku Bank Zachodni WBK planuje jeszcze kilka odsłon reklamowych przedstawiających ofertę banku z udziałem nowej gwiazdy.

 

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Red8 Advertising. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz (Kasia i Tomek, Niania, Camera Cafe), a wyprodukował je dom produkcyjny PropellerFilm.



Źródło: BZ WBK



Wyślij link znajomemu

Drukuj

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 35 tys. odbiorców!