Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Oracle integruje dane w czasie rzeczywistym w Banku Zachodnim WBK

2017-01-09, 09:57

Oracle Polska informuje, że zakończył się projekt informatyczny o nazwie Data Grid dla Banku Zachodniego WBK. Istotą projektu było stworzenie platformy integracji danych z systemów bankowych w czasie rzeczywistym na potrzeby systemów CRM obsługujących kontakty z klientami.

 

Głównym wykonawcą wdrożenia była firma Advatech, partner Oracle na poziomie Gold, wspierana przez Oracle Consulting Services (OCS) oraz Advanced Customer Services (ACS). System będzie dostarczał zawsze aktualny i kompletny zestaw danych biznesowych, do wykorzystania przez bankowe systemy operacyjne - początkowo aplikacje front-end w oddziałach, w placówkach partnerskich banku oraz bankową infolinię, potem również przez moduły bankowości internetowej i mobilnej.

 

System Data Grid został zbudowany przy zastosowaniu produktów z rodziny Oracle Fusion Middleware oraz Oracle Data Integration, głównie Oracle Coherence i Oracle GoldenGate. Oprogramowanie Oracle Coherence tworzy zestawy obiektów dostępnych w pamięci RAM, natomiast Oracle GoldenGate odpowiada za masową replikację danych z kluczowych systemów banku zawierających informacje o klientach, w tym z korporacyjnej hurtowni danych. Takie działania umożliwią w pełni wielokanałową obsługę klientów, dając pracownikom Banku pełną i przekrojową informację o relacjach z nimi we wszystkich kanałach.

 

"Zbudowany w Banku Zachodnim WBK system Data Grid, to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, oparte na najnowocześniejszych i innowacyjnych technologiach dostępnych obecnie na rynku" - komentuje Małgorzata Zielińska, odpowiedzialna za sprzedaż technologii Oracle do Sektora usług finansowych. "Warunkami powodzenia projektu była także doskonała współpraca ekspertów Oracle OCS i Oracle ACS z partnerem wdrożeniowym oraz zespołem specjalistów Banku Zachodniego WBK, a także elastyczna polityka licencyjna i kompleksowe podejście do zagadnienia, jakie zaprezentowaliśmy naszemu klientowi".

 

"Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tak nowatorskiego projektu głównie dla zwiększenia jakości obsługi naszych klientów" - powiedział Patryk Nowakowski, CIO Banku Zachodniego WBK "Wielokanałowość komunikacji z klientem oraz jej personalizacja to sprawdzone metody na osiągniecie celów biznesowych. System Data Grid doskonale integruje w czasie rzeczywistym dane przepływające pomiędzy kluczowymi systemami naszego banku, co umożliwia nam uzyskanie zawsze aktualnej informacji - zarówno na potrzeby operacyjne jak i analityczne".

 

Oracle



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!