Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Zakupy BLIKIEM w jednym kliknięciu dostępne dla klientów Banku Zachodniego WBK

2017-04-13, 13:50

  Klienci Banku Zachodniego WBK mogą już płacić BLIKIEM błyskawicznie. BZ WBK wdrożył wygodną i bezpieczną metodę „jednego kliknięcia” przy płatnościach BLIKIEM, udostępnioną przez Polski Standard Płatności.


Rozwój BLIKA w oparciu o metodę „jednego kliknięcia” zdecydowanie skraca i ułatwia płatności w internecie. Przy pierwszej transakcji BLIKIEM dostajemy możliwość zapamiętania danego sklepu, dzięki czemu podczas kolejnych transakcji wystarczy, że potwierdzimy operację na naszym smartfonie - już bez wpisywania kodu BLIK. Aby zapewnić gwarancję pełnego bezpieczeństwa każda transakcja BLIKIEM potwierdzana jest hasłem w aplikacji BZWBK24 mobile.

 

Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK, prowadzi w tej chwili rozmowy i prace
w zakresie wdrożenia metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi bankami, firmami i sklepami internetowymi.

 

 

- Naszą ideą jest upowszechnienie BLIKA jako metody płatności pierwszego wyboru
w e-commerce. Metoda „jednego kliknięcia” wpisuje się w aktualny trend w e-commerce do dokonywania jak najprostszych i najszybszych płatności. W szczególności silna i wygodna autoryzacja w BLIKU daje szerokie możliwości obsługi płatności, mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.  

 

- Bank Zachodni WBK jest aktywnie zaangażowany w rozwój BLIKA od samego początku jego istnienia. Już w obecnej formie płatności BLIK doskonale sprawdzają się w środowisku
e-commerce. Jest to metoda płatności która oferuje wyjątkową wygodę i bezpieczeństwo
w porównaniu do innych dostępnych na rynku rozwiązań. Liczę na to, że wprowadzenie funkcjonalności OneClick jeszcze bardziej podniesie popularność BLIKA wśród klientów, mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej Banku Zachodniego WBK.

 

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

 

Zakupy BLIKIEM w jednym kliknięciu dostępne dla klientów Banku Zachodniego WBK

 

Klienci Banku Zachodniego WBK mogą już płacić BLIKIEM błyskawicznie. BZ WBK wdrożył wygodną i bezpieczną metodę „jednego kliknięcia” przy płatnościach BLIKIEM, udostępnioną przez Polski Standard Płatności.

Rozwój BLIKA w oparciu o metodę „jednego kliknięcia” zdecydowanie skraca i ułatwia płatności w internecie. Przy pierwszej transakcji BLIKIEM dostajemy możliwość zapamiętania danego sklepu, dzięki czemu podczas kolejnych transakcji wystarczy, że potwierdzimy operację na naszym smartfonie - już bez wpisywania kodu BLIK. Aby zapewnić gwarancję pełnego bezpieczeństwa każda transakcja BLIKIEM potwierdzana jest hasłem w aplikacji BZWBK24 mobile.

Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK, prowadzi w tej chwili rozmowy i prace
w zakresie wdrożenia metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi bankami, firmami i sklepami internetowymi.

 

- Naszą ideą jest upowszechnienie BLIKA jako metody płatności pierwszego wyboru
w e-commerce. Metoda „jednego kliknięcia” wpisuje się w aktualny trend w e-commerce do dokonywania jak najprostszych i najszybszych płatności. W szczególności silna i wygodna autoryzacja w BLIKU daje szerokie możliwości obsługi płatności,
mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.  

- Bank Zachodni WBK jest aktywnie zaangażowany w rozwój BLIKA od samego początku jego istnienia. Już w obecnej formie płatności BLIK doskonale sprawdzają się w środowisku
e-commerce. Jest to metoda płatności która oferuje wyjątkową wygodę i bezpieczeństwo
w porównaniu do innych dostępnych na rynku rozwiązań. Liczę na to, że wprowadzenie funkcjonalności OneClick jeszcze bardziej podniesie popularność BLIKA wśród klientów,
mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej Banku Zachodniego WBK.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r.
z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku,
a od października 2016 r. klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

 

Premiera BLIK w Polsce stanowiła przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

Kontakt dla mediów: 

Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl 

 


Źródło: BZ WBK



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!