Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Zdolni studenci w innowacyjnym programie Banku Zachodniego WBK

2016-12-08, 13:42

Ruszył program Ambasadorzy Banku Zachodniego WBK dla studentów najlepszych polskich uczelni. Prowadzona w nowoczesnej formule inicjatywa ma włączyć młodych do bankowych projektów oraz promować BZ WBK w środowisku akademickim jako lidera bankowości w Polsce.


Angażując się w projekt studenci rozwiną swoją wiedzę i umiejętności z bankowości, zarządzania oraz fintech pod okiem ekspertów banku. Osoby uczestniczące w programie będą pełnić rolę przedstawicieli banku w środowisku akademickim, angażując studentów w innowacyjne projekty będą współtworzyć pozytywny wizerunek Banku Zachodniego WBK jako pracodawcy. Ważnym zadaniem ambasadorów jest wsparcie aktywności banku na ich uczelni, takich jak udział w targach pracy, organizacja konferencji, szkoleń, czy dni otwartych. Projekt obejmuje też pracę nad koncepcją ogólnopolskiego konkursu dla organizacji studenckich.

 

Zamysł powstanie w trakcie 7 spotkań prowadzonych w formule Design Thinking. Jest to metoda tworzenia innowacyjnych rozwiązań w oparciu o analizę oraz zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

 

- Cieszymy się ze startu projektu ambasadorskiego Banku Zachodniego WBK. Współpraca ze studentami jest dla nas ważna ze względu na kreatywność młodych oraz ich chęć zdobycia nowych doświadczeń - mówi Michał Lewczuk, menedżer Zespołu Employer Brandingu i Praktyk z Banku Zachodniego WBK. - Przez najbliższy rok będziemy współpracować z najzdolniejszymi studentami uczelni wyższych przy realizacji projektów promujących bank wśród osób zainteresowanych bankowością, ekonomią, IT i nowymi technologiami - dodaje.

 

Ogólnopolski konkurs dla organizacji studenckich to pierwsza tego typu propozycja dla środowiska akademickiego. Oparty na koncepcji crowdsourcingu, będzie polegał na wyłonieniu organizacji, która przygotuje najciekawszy pomysł na realizację gry biznesowej skierowanej do studentów z kierunków IT, ekonomii i finansów. Celem gry ma być promowanie świadomego zarządzania finansami osobistymi. Wypracowane rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii będą wykorzystywane przez studentów do zarządzania swoim portfelem, m.in. w formie aplikacji, która powstanie podczas planowanego hackatonu. Zadaniem ambasadorów jest opracowanie wizji konkursu, jego promowanie na uczelniach oraz dotarcie do organizacji studenckich, zainteresowanych udziałem i realizacją gry.

 

Dodatkowo Bank Zachodni WBK zapewnia wsparcie finansowe oraz merytoryczne dla organizacji ambasadora i wyposaża go w narzędzia mobilne, ułatwiające pracę oraz komunikację między uczestnikami a koordynatorami programu.

 

Bank poszukiwał kandydatów na ambasadorów na 11 uczelniach wyższych w 7 miastach Polski: Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Spośród studentów kierunków ekonomicznych i finansowych, działających w organizacjach i kołach naukowych, wybrano 19 osób. Program potrwa do czerwca 2017 roku.

 

Bank Zachodni WBK posiada ponad 650 oddziałów w całej Polsce, do których zatrudniane są osoby wiążące swoją karierę z profesjonalną obsługą klientów i utrzymywaniem z nimi długofalowych relacji. Studenci mogą odbywać praktyki w bankowości detalicznej w oddziałach w całym kraju. Równocześnie działania rekrutacyjne prowadzone są do biur centrali w Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie i Warszawie. Aby przybliżyć młodym charakter organizacji oferowane są staże i praktyki m.in. w bankowości korporacyjnej, globalnej, zarządzania ryzykiem kredytowym, dziale prawnym czy IT.


Źródło: BZ WBK



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!