Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Citi Service Center Poland z najlepszą dyrektor zarządzającą w branży

2016-02-12, 11:49

Terri Gerosa, dyrektor zarządzająca Citi Service Center Poland, została wybrana najlepszym menadżerem centrum usług biznesowych w 2015 roku, w 4 edycji konkursu CEE Shared Services and Outsorcing Awards. Uroczysta gala, podczas której wręczono tegoroczne nagrody odbyła się 4 lutego 2016 roku.

 

To kolejne wyróżnienie potwierdzające pozycję CSC Poland w branży – obok tytułu najlepszego centrum usług biznesowych przyznanego dwa lata temu i nagrody Top Employer Polska zdobywanej w latach 2010 – 2015.

 

CEE Shared Services and Outsorcing Awards to nagrody wręczane przez branżę outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i centrów usług wspólnych (SSC): osobom, firmom oraz miastom. W tym roku kapituła wyróżniła 26 osób i podmiotów z grona 179 nominowanych.

 

Jestem bardzo dumna z otrzymanej nagrody. Wyróżnienie dla najlepszego menadżera w branży odebrałam w imieniu wszystkich pracowników Citi Service Center Poland, którzy od 10 lat świadczą najwyższej jakości usługi i wspierają globalnych klientów Citi w swojej codzienniej pracy. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat zwiększyliśmy zatrudnienie z poziomu 1000 do ponad 3800 pracowników. Rozszerzyliśmy zakres świadczonych usług oraz niemal podwoiliśmy grono krajów, które obsługujemy. – powiedziała Terri Gerosa, dyrektor zarządzająca Citi Service Center Poland.

 

Citi Service Center Poland zostało nominowane w trzech kategoriach: menadżer centrum usług biznesowych roku (Business Centre Manager of the Year – Shared Services), najlepszy pracodawca roku w obszarze usług biznesowych w Polsce (Best Employer of the Year – Shared Services – Poland) oraz najlepszy przykład współpracy akademicko-biznesowej (Best University-Business cooperation of the Year).

 

Drugie bliźniacze centrum usług Citi zlokalizowane na Węgrzech zostało nominane w kategorii najlepszy pracodawca roku w obszarze usług biznesowych w rejonie CEE (Best Employer of the Year – Shared Services – CEE).

 

Terri Gerosa jest dyrektorem zarządzającym Citi Service Center Poland od marca 2013 roku. Z Citi związana jest od 1998 roku. Początkowo pracowała w oddziale znajdującym się w szwajcarskim Lugano, następnie w Genewie. Przed przyjazdem do Polski, zarządzała jednostką odpowiedzialną za operacje w obszarze private bank w rejonie EMEA. Terri ukończyła literaturę angielską na Harvard University oraz studia MBA na Georgetown University. 

 

CSC Poland powstało z myślą o utworzeniu sieci centrów serwisowych świadczących wysokiej jakości usługi podmiotom z grupy Citi. Obsługuje ponad 90 krajów z Europy, Azji, Afryki, Australii i obu Ameryk, zatrudnia ponad 3800 osób.


Źródło: Citi Handlowy



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!