Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty

Hydepark

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Alior Sync

Bank BGŻ

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BRE Bank

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank PBC

DnB NORD

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Meritum Bank

MultiBank

Nordea Bank Polska

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Xelion

Aktualności

Poradniki

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

"Program Korzyści" dla klientów mających pożyczkę w Citi Handlowy

2010-04-28, 10:10

Citi Handlowy wprowadził specjalny „Program Korzyści” dla klientów posiadających pożyczkę gotówkową. Rozbudowane zestawy świadczeń - Pakiet Domowy, Pakiet Medyczny, Pakiet Konsultant oraz Infolinie Medyczna, Prawna, Twój Ogród i Dom – zapewniają dostęp do ważnych i przydatnych informacji oraz wsparcie w trudnych i nietypowych sytuacjach. „Program Korzyści” Citi Handlowy przygotował we współpracy z Grupą Mondial Assistance. 

Stworzyliśmy trzy zróżnicowane pakiety, tak by możliwie najbardziej precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby określonych grup zawodowych i emerytów - tłumaczy Wioletta Pawińska, Dyrektor Biura Pożyczek Gotówkowych. - Chcemy zapewnić naszym klientom poczucie bezpieczeństwa. Klienci oraz ich rodziny w ramach „Pakietu Korzyści” mogą otrzymać pomoc medyczną czy fachową pomoc domową. Mogą też uzyskać poradę prawną dzwoniąc na specjalną infolinię. Do dyspozycji wybranych klientów pożyczki pozostaje także konsultant, który pomóc może choćby w rezerwacji biletów czy rezerwacji stolika w restauracji. To taki nasz „mini concierge” dla pożyczkobiorców - dodaje.  

„Program Korzyści” dla klientów pożyczki gotówkowej zapewnia dostęp do rozbudowanych świadczeń pomocowych. Przywileje programu zostały połączone w trzy specjalne pakiety przeznaczone dla określonych grup zawodowych i emerytów. Pakiety oferują dostęp do pomocy medycznej, domowej, wsparcie konsultacyjne z zakresu prawa pracy oraz pomoc prywatnego konsultanta w organizacji wolnego czasu czy aranżacji ogrodu.  

W ramach pomocy medycznej klienci mogą  miedzy innymi liczyć na organizację i pokrycie kosztów domowej wizyty lekarza, dostawę leków lub sprzętu rehabilitacyjnego, a nawet organizację i pokrycie kosztów opieki nad dziećmi lub przewóz wskazanego opiekuna do dzieci. Pakiet Domowy zapewnia wybranym klientom pożyczki gotówkowej w Citi Handlowy pomoc ślusarza, dekarza czy fachowca od naprawy awarii sprzętu RTV czy AGD. Pakiet Konsultant gwarantuje natomiast wsparcie prywatnego konsultanta w zakresie organizacji wolnego czasu.  

Klienci mają jeszcze do dyspozycji tematyczne infolinie: Prawną, Medyczną i Twój Ogród i Dom. Infolinia Prawna daje klientom dostęp do najbardziej aktualnych informacji z zakresu prawa pracy. Dzwoniąc na Infolinię Medyczną z kolei klienci mogą skonsultować się z lekarzem lub pielęgniarką, a także uzyskać praktyczne informacje na temat najbliższych dostępnych placówek służby zdrowia, ośrodków rehabilitacyjnych czy terapeutycznych grup wsparcia. Ostatnia z infolinii „Twój Dom i Ogród” pozwala szybko pozyskać informacje na temat tego jak zakładać i dbać o swój ogród.  

Założeniem pakietów Citi Handlowy jest dostarczenie klientom zestawu najpotrzebniejszych w codziennym życiu usług. Ich filarem są serwisy medyczne i domowe, mówi Jowita Firlej-Bobkiewicz, Business Development Manager w Mondial Assistance.

„Program Korzyści” dostępny jest dla klientów pożyczki gotówkowej w Citi Handlowy przez 6 miesięcy od daty podpisania umowy pożyczki z możliwością przedłużenia. Korzystanie z programu nie wymaga od klienta wnoszenia żadnych dodatkowych opłat. Wystarczy tylko telefon do Centrum Operacyjnego, aby skorzystać z poszczególnych pakietów. Ogólne Warunki Ubezpieczenia  w ramach trzech pakietów „Programu Korzyści” dostępne są na www.online.citibank.pl w sekcji „Przydatne informacje”.   


Źródło: Citi Handlowy



    

Wyślij link znajomemu

Drukuj

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 34 tys. odbiorców!