Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Credit Agricole najchętniej polecanym bankiem

2017-01-12, 07:25

Spośród 16 największych banków w Polsce, to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank. Taki jest wynik najnowszych badań przeprowadzonych przez TNS Polska.

 

„Zoom Finance” to projekt TNS Polska opisujący rynek bankowy w Polsce. Klienci wyrażają swoje opinie m.in. o sposobach kontaktu z bankiem czy zdradzają powody, dla których są gotowi powierzyć oszczędności konkretnej marce. Jednym z elementów badania było sprawdzenie satysfakcji klientów z usług własnego banku. Na podstawie odpowiedzi respondentów obliczono, dla każdego z 16 największych banków, wskaźnik NPS (Net Promoter Score). Opisuje on skłonność do polecania usług banku przez jego klientów. W takim zestawieniu Credit Agricole jest liderem i z wynikiem 33 proc. wyprzedza ING Bank Śląski oraz BPS.

 

Credit Agricole po raz kolejny zostaje najlepszym bankiem jeżeli chodzi o rekomendacje - co jest najlepszym dowodem na poziom zadowolenia klientów. Od początku 2016 r. najlepiej wypada również w badaniu rekomendacji klientów w badaniu „Klienci banków w Polsce”, przygotowywanym przez inną, niezależną firmę – Millward Brown.

 

– Miło jest z taką wiadomością rozpoczynać rok. Zależy nam i po raz kolejny to udowadniamy. Rekomendacje mają ogromną siłę. Potwierdzają pozytywne doświadczenia naszych klientów i to, że jesteśmy nie tylko rzetelnym i profesjonalnym, ale po prostu przyjaznym i fajnym bankiem, który przede wszystkim stawia na relacje. - mówi Marcin Jagodziński, dyrektor departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego w banku Credit Agricole, który na co dzień odpowiada m.in. za działania zwiększające satysfakcję klientów.

 

Credit Agricole uważa, że satysfakcja to coś więcej niż tylko zadowolenie z produktów i usług. Bank stawia klienta, jego potrzeby i oczekiwania w centrum wszystkich swoich działań. Regularnie sprawdza więc, jak jest oceniany. Zgłaszane przez klientów komentarze bierze pod uwagę w usprawnianiu wewnętrznych procesów czy procedur. Jednocześnie stara się zaskakiwać i dzielić z nimi pozytywne doświadczenia. Ostatnio w nietypowy sposób podziękował klientowi za jego bezinteresowną pomoc w ugaszeniu pożaru w placówce, rozgrzewał studentów gorącą kawą w Warszawie czy rozświetlał najkrótszy dzień w roku we Wrocławiu.

Źródło: Credit Agricole



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!