Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

eurobank stawia na rekomendacje konsumentów Streetcom Polska

2016-11-30, 14:13

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji dla eurobanku. Ambasadorzy promować będą konto Active. Koncepcja projektu została oparta na zachęcaniu konsumentów do aktywności fizycznej i osadzenia produktu bankowego w kontekście sportowo-lifestylowym.

 

 

Do kampanii zaproszeni zostali eksperci ze społeczności Streetcom, którzy nie tylko aktywnie korzystają z rozrywek takich jak sport, rekreacja i kultura, ale również regularnie używają kart płatniczych.

 

Koncepcja kampanii przełamuje sztampowe postrzeganie produktów bankowych przez zestawienie ich z ideą zdrowego stylu życia i z aktywnością fizyczną. W ten sposób działania nawiązują do benefitów konta Active w eurobanku, w tym do 5% zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i rekreację w Programie "Rodzina i Przyjaciele". W ramach kampanii nawiązano współpracę z trenerką personalną, która przedstawi ambasadorom walory produktu, a także sposoby na zachowanie dobrej kondycji.

 

Hasło przewodnie kampanii brzmi: Czas na zmianę - Ty i Twoje konto w formie.


Każdy ambasador projektu otrzymał skakankę z logo eurobanku oraz licznikiem skoków, która jest motywem przewodnim również konkursu fotograficznego. W komunikacji wykorzystywane są także opinie ekspertów na temat usług eurobanku, uzyskane w pierwszej części kampanii. Projekt prowadzony jest offline oraz online ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.


Źródło: Euro Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!