Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Pracownicy eurobanku okrążają Ziemię w szczytnym celu

2017-06-19, 09:54
W 4 tygodnie dookoła świata – taki cel postawili sobie pracownicy eurobanku w akcji Our People Round The World. Jeśli w założonym okresie pokonają 40 075 km – czyli długość równika - bank przekaże środki na realizację marzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”, zgodnie z przelicznikiem – 1 złoty za 1 przejechany kilometr.

 

Pracownik wybiera dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu (np. bieg, jazda na rowerze, itp.) i na bieżąco monitoruje długość przebytej trasy w zewnętrznej aplikacji. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji. W ten sposób powstała grupa osób, która dąży do osiągnięcia celu – okrążenia Ziemi w 4 tygodnie. Po jego zrealizowaniu, bank przeleje minimum 40 075 zł na konto Fundacji „Mam Marzenie”, wybranej  przez pracowników w wewnętrznym głosowaniu.

 

- Akcję Our People Round The World rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.

 

Kampania wystartowała 1 czerwca i potrwa do końca miesiąca.

 


Źródło: Euro Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!