Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bon wakacyjny o wartości 500 zł za wzięcie pożyczki w Vivusie

2017-05-18, 13:11

Każdy klient, który do końca czerwca weźmie pożyczkę w Vivusie, otrzyma bon wakacyjny o wartości 500 zł do wykorzystania w biurze podróży Fly.pl. Promocja dotyczy także pierwszej pożyczki, która niezmiennie jest za darmo. Z tej okazji w mediach wystartowała letnia kampania pożyczkodawcy.

W wakacyjnej reklamie Vivusa widzimy parę, której ulewa pokrzyżowała urlopowe plany. Gdy młody mężczyzna wchodzi przemoknięty do namiotu i widzi swoją rozczarowaną dziewczynę, szybko sięga po telefon, by wziąć pożyczkę w Vivusie. Kwadrans później przenosimy się wraz z bohaterami - już w świetnych nastrojach - nad basen w wakacyjnym kurorcie.


Najnowszy spot wpisuje się w ogólnopolską kampanię reklamową marki Vivus pod hasłem „Żyj po swojemu”. Wzorem wcześniejszych kreacji pokazuje, jak w ciągu 15 minut może się zmienić nasze życie (średni czas wypłaty pożyczki w Vivusie jest jeszcze krótszy). Teraz do każdej pożyczki wziętej w okresie objętym promocją Vivus Finance daje w prezencie bon na wakacje o wartości 500 złotych. Kupon można zrealizować w biurze podróży Fly.pl przy zamówieniu przekraczającym 3 000 złotych.


- Naszą główną grupą docelową są ludzie młodzi, którzy nie chcą czekać z realizacją swoich marzeń – mówi Agnieszka Ryttel, dyrektor komunikacji marketingowej Vivus Finance. – Nasi klienci wychodzą poza schemat i chcą „żyć po swojemu” a my im to umożliwiamy. Nasza oferta jest dostępna online, a decyzję o przyznaniu pożyczki podejmujemy w 15 minut. Od niedawna dodatkową gotówkę od Vivusa można wziąć również na lotniskach czy dworcach – a dokładnie w salonikach i kioskach zarządzanych przez grupę Lagardere Travel Retail, m.in.: Relay, InMedio czy Hubiz. Spełnianie marzeń o spontanicznym wakacyjnym wyjeździe stało się więc jeszcze łatwiejsze.


Kampania reklamowa prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych i w internecie. Kreację przygotowały agencje Grandes Kochonos i Dot Partners, za zakup mediów odpowiada Blue 449, natomiast za zakup mediów digital - Sales and More. Kampania rozpoczęła się 16 maja 2017 roku.

 

Źródło: Vivus



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!