Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Citi Handlowy pokazał kosmiczną placówkę. Zamierza z nią dotrzeć na bitwę pod Grunwaldem

2017-05-19, 11:25

I na 10 innych letnich pikników rodzinnych. Tournee po Polsce rozpocznie się już za kilka dni. Obiekt ma w zasadzie niewiele wspólnego z tradycyjnym oddziałem bankowym. Będzie tam można co prawda zaciągnąć kredyt, ale także odpocząć na leżakach, wypić lemoniadę czy obejrzeć pokazy laserów.

 

Na łamach PRNews.pl pisałem już o mobilnych placówkach Citi Handlowego. To punkty zlokalizowane w galeriach handlowych, które można szybko zwinąć i przenieść w inne miejsce. Wspominałem wówczas, że Handlowy pracuje nad „wakacyjną” wersją  oddziałów Smart mini. Oddział jest już gotowy i wkrótce będzie miał swoja premierę. 3 czerwca pojawi się na pikniku lotniczym w Zielonej Górze. Później rozpocznie swoje tournee po innych miastach Polski. Już dziś możecie jednak przedpremierowo zobaczyć jego wizualizacje:

 

 

 

 

Trzeba przyznać, że robią wrażenie. Na pierwszy rzut oka kojarzą mi się z marsjańskimi stacjami kosmicznymi znanymi z filmów i gier science-fiction ;-) Placówka mobilna dzieli się na trzy strefy. Po środku znajduje się część sprzedażowa. Tu klient może zamówić kartę kredytową, otworzyć konto, czy zaciągnąć kredyt. W strefie rozrywki znajduje się kopuła, w której będą wyświetlane pokazy laserowe (video mapping). Będzie też strefa relaksu, w której dostępne będą leżaki, kawa czy lemoniada. Żeby skorzystać z tych atrakcji nie trzeba być klientem banku.

 

Placówka będzie przemieszczała się po różnych miejscach Polski. Oprócz Zielonej Góry w planach jest warszawski festiwal „Co jest Grane”, krakowski Małopolski Piknik Lotniczy, Airshow w Piotrkowie Trybunalskim, obchody rocznicy bitwy pod Grunwaldem, Plaża w Cetniewie (k. Władysławowa), Airshow w Giżycku, Nocne pokazy lotnicze w Gdyni. Trwają jeszcze rozmowy w sprawie obecności Citi na kilku innych wydarzeniach. Docelowo bank chce pojawić się w 10 miastach.

 

W tym kontekście warto przypomnieć, że z nietypowymi placówkami eksperymentuje już od jakiegoś czasu Idea Bank. Przed dwoma laty bank uruchomił wakacyjne placówki w Warszawie przy nadwiślańskiej plaży, w pobliżu Mostu Poniatowskiego. Kilka dni temu informował z kolei, że zainstalował placówki bankowe w pociągach Intercity.

 

Banki będą eksperymentować z wyglądem oddziałów, bo klienci coraz chętniej korzystają z kanałów zdalnych. Nie potrzebują już pomocy przy zakładaniu konta czy zlecaniu przelewu – te operacje wykonują samodzielnie. Rozbudowana sieć placówek przestaje być potrzebna. Dlatego część banków likwiduje tradycyjne oddziały lub zmienia ich format. Na przykład w Nest Banku przypominają bardziej kawiarnie niż zwykłe punkty sprzedaży. Z kolei Citi Handlowy podjął decyzję o przeniesieniu wszystkich placówek do galerii handlowych. Na ulicach zostały tylko placówki dla klientów z segmentu „gold”.


autor: Wojciech Boczoń



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!