Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Citibank wyłącza „biednym” konta wielowalutowe

2017-06-19, 14:11

Citibank postanowił w Wielkiej Brytanii wyłączyć rachunki walutowe „biednym”. Oczywiście umożliwia im zachowanie dotychczasowych rachunków i warunków ich prowadzenia, ale pod jednym warunkiem – muszą posiadać w banku min. 150 000 funtów.

 

Wcześniej oferta depozytowa dla obcych walut była dla klientów brytyjskiego oddziału Citibanku darmowa. Teraz warunkiem skorzystania z niej będzie przystąpienie do usługi zarządzania majątkiem, a ta jest zarezerwowana tylko dla majętnej części klientów – pisze "Financial Times".

 

Wielowalutowe rachunki mają być zarezerwowane dla najbogatszych zgodnie z wprowadzaną ideą „międzynarodowego stylu życia” użytkowników. Do klientów został już rozesłany list o zmianie warunków i konieczności dołączenia do programu wealth management Citibanku – dostępnego dla osób z aktywami o wartości min. 150 000 funtów.

 

Czy zmiany dotkną także klientów w Polsce?

 

Zapytaliśmy czy podobny komunikat czeka klientów Citi Handlowego w Polsce, który od lat celuje w bogatszą grupę klientów – kwotowe wymogi zwolnienia z opłat nawet za najtańsze konto są bardzo wysokie.

 

– Nie planujemy wprowadzać podobnych zmian w ofercie kont walutowych. Co ważne, Citi Handlowy nie posiada w ofercie samodzielnych kont w walutach obcych, funkcjonują jedynie jako dodatkowa opcja dla klientów posiadających konto złotówkowe. Możliwość podłączenia kont w walutach obcych (EUR, USD) do głównego konta jest szczególnie ceniona przez naszych klientów i nie planujemy wprowadzać w tym obszarze dodatkowych wymogów. Citi Handlowy jako pierwszy w Polsce wprowadził i rozwija możliwość „przepinania” jednej karty debetowej do różnych kont walutowych, co pozwala klientom na wygodne płacenie za granicą w walucie danego kraju. Oferta rozwiązań walutowych jest jednym z kluczowych obszarów oferty dla Klientów Citi Handlowy, w którym planujemy kontynuować rozwój wiodących na rynku rozwiązań – napisało w wiadomości dla Bankier.pl biuro prasowe Citi Handlowego.




  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!