Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Czasowe blokowanie karty w aplikacji mobilnej Banku BPH

2016-02-12, 12:00

W nowej aktualizacji aplikacji mobilnej Banku BPH pojawiła się ciekawa funkcja: możliwość czasowego zablokowania karty płatniczej. Może się ona okazać przydatna, gdy zapodzieje nam się gdzieś karta, ale nie chcemy jej od razu zastrzegać.

 

Wyobraźcie sobie taką sytuację: robicie w domu zakupy przez internet i chcecie opłacić je kartą. Wyciągacie ją z portfela, wpisujecie numer do formularza, kartę odkładacie obok komputera. Na drugi dzień w pracy chcecie zapłacić za lunch i odkrywacie, że karty nie ma w portfelu. Najprawdopodobniej została na biurku, ale nie jesteście tego pewni na sto procent. W takiej sytuacji lepiej nie ryzykować i ją zastrzec. Na nowy plastik będziecie jednak musieli poczekać co najmniej kilka dni.

 

 

W nowej aktualizacji aplikacji Banku BPH pojawiła się funkcja, która pomoże rozwiązać taki problem. Jest to czasowe blokowanie karty płatniczej. Kartę można zablokować na okres do 30 dni. Jeśli w tym czasie odnajdziemy zgubę, wystarczy zadzwonić na infolinię i zdjąć blokadę. Po 30 dniach czasowa blokada zamienia się w blokadę stałą – nie można jej już anulować.

 

Po aktualizacji aplikacja pozwala też od razu zastrzec kartę.

 

Co ciekawe, niedawno wdrożenie podobnej funkcjonalności zapowiadał PKO Bank Polski. Miało to być pionierskie rozwiązanie, ale wygląda na to, że Bank BPH ubiegł konkurenta. Blokada w PKO BP ma działać podobnie, z tą różnicą że będzie ją można zdejmować z poziomu aplikacji IKO – bez konieczności dzwonienia na infolinię.

 


autor: Wojciech Boczoń



Fajna sprawa. Każda aplikacja mobilna powinna mieć taką opcję.
bLd - Luty 14, 2016, 13:43
#1

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!