Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Czy BOŚ Bank zlikwiduje markę bossabank?

2016-01-22, 14:06

Pod koniec 2013 roku Bank Ochrony Środowiska uruchomił internetowy oddział bossabank.pl. W ofercie znalazło się bezpłatne konto osobiste i lokaty o podwyższonym oprocentowaniu. Po tych produktach nie ma już śladu, a klienci odsyłani są do BOŚ-a.

 

Strona bossabank.pl nadal działa, ale gdy chcemy przejrzeć lokaty czy ofertę kont zostajemy przekierowani do odpowiedniej sekcji na internetowej witrynie BOŚ Banku. Nie ma już śladu po specjalnych lokatach i bezpłatnym e-Koncie. Witryna funkcjonuje w zasadzie jako „nakładka” na witrynę Banku Ochrony Środowiska.

 

Marek Wiśniewski, Forum

 

- Stawiamy na unifikację oferty dla klientów indywidualnych pod jedną marką – tłumaczy Piotr Lemberg, rzecznik prasowy BOŚ Banku. – Klienci mogą obecnie korzystać z lokat i rachunków oferowanych przez BOŚ – dodaje.  Na tę chwilę nie zdradza jednak, jakie są dalsze plany względem internetowej marki.

 

W grę wchodzić mogą w zasadzie dwa scenariusze. Albo bank zamierza przebudować ofertę produktową, albo zlikwidować markę. Przy czym ten drugi wydaje się znacznie bardziej prawdopodobny. Zwłaszcza jeśli spojrzymy na procesy, które obecnie zachodzą na rynku. To konsolidacja sektora i ujednolicanie marek.

 

W ostatnich tygodniach swoje internetowe odnogi – Open Online i Getin Online – zlikwidował Getin Bank. Obecnie oferuje produkty pod jedną marką, a flagowym kontem jest rachunek Getin Up. BGŻ BNP Paribas planuje w ciągu pierwszego półrocza zlikwidować markę Sygma Bank, choć na razie zapewnia, że nie pa podobnych planów względem BGŻOptimy. W drugiej połowie ubiegłego roku z rynku zniknął Meritum Bank, bo Alior nie był zainteresowany utrzymywaniem oddzielnego brandu.

 

Banki decydują się na łączenie marek między innymi ze względów kosztowych. Promowanie i utrzymywanie jednego brandu jest po prostu znacznie tańsze.   

 


autor: Wojciech Boczoń



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 37 tys. odbiorców!