Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Deutsche Bank Polska zredukuje sieć o 25 oddziałów

2016-02-23, 11:01

Potwierdzają się nasze informacje na temat możliwej redukcji sieci sprzedaży Deutsche Banku. Bank zamierza zlikwidować 25 oddziałów – głównie mniejszych placówek przejętych po marce db kredyt.  Zostaną one połączone z większymi placówkami w tych samych lokalizacjach.

 

Wcześniej podawaliśmy, że końca lutego Deutsche Bank Polska zredukuje swoją sieć sprzedaży nawet o około 20 proc. Biuro prasowe udzieliło nam informacji, że trwa coroczny przegląd placówek i ewentualne redukcje będą dotyczyły mniejszych oddziałów. Dziś mamy już oficjalne potwierdzenie tej informacji – Deutsche Bank Polska zamierza zlikwidować do końca lutego 25 małych placówek (spośród 147 placówek ogółem). To oddziały działające kiedyś pod marką db kredyt. Zostaną połączone z większymi oddziałami znajdującymi się w tych samych lokalizacjach.

 

 

- Celem tego procesu jest przede wszystkim wzmocnienie łączonych jednostek i umożliwienie pełnego wykorzystania potencjału rynku do realizacji planów sprzedażowych, a także zmniejszenie kosztów administracyjnych – tłumaczy Leszek Niemycki, wiceprezes Deutsche Bank Polska odpowiedzialny za część detaliczną banku.

 

Bank nie planuje zwolnień grupowych. Zdecydowanej większości pracowników mniejszych placówek zaproponowane zostało przeniesienie do nowych oddziałów lub możliwość współpracy z bankiem w formie umów agencyjnych.

 

Po stronie detalicznej bank postawi przede wszystkim na model doradczy. W ciągu najbliższych lat chce znacznie dynamiczniej rosnąć w obszarze produktów inwestycyjnych kierowanych do klientów zamożnych oraz segmentu private banking.

 

- Nasza strategia po stronie kredytowej zakłada natomiast zmianę struktury sprzedaży tak, aby wzmocnić udział w rynku finansowania firm oraz kredytów gotówkowych przy równoczesnym zachowaniu oferty hipotecznej dla klienta zamożnego, który jest zainteresowany szerszą współpracą z bankiem – tłumaczy wiceprezes Deutsche Bank Polska.

 

W weekend pierwsi poinformowaliśmy o nowych planach Deutsche Banku w Polsce. W zakresie produktów kredytowych bank chce się skupić przede wszystkim na produktach dla przedsiębiorstw i kredytach konsumpcyjnych. Więcej na ten temat w artykule, który znajduje się tutaj.

 


autor: Wojciech Boczoń



  • etykiety:
O, komunikat dokładnie taki sam, jaki w r. 2013 ogłosiła Nordea. Czyli za max. półtora roku Deutsche Bank zostanie przejęty prze większego konkurenta w ramach nieuchronnej konsolidacji rynku?
Bydluck - Luty 24, 2016, 14:17
#1
Raiffeisen POLBANK od 1 kwietnia też zamyka 35 oddziałów ...
PracownikSektora - Luty 24, 2016, 23:07
#2

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 37 tys. odbiorców!