Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Klienci neoBanku będą musieli jeszcze poczekać na Blika

2016-02-11, 09:01

neoBank zajmie się pracami nad wdrożeniem Blika dopiero w drugiej połowie tego roku. Wcześniej była mowa o tym, że bank wykorzysta aplikację dostarczoną przez PSP. Docelowo bank chce mieć własną aplikację.

 

- Rozwiązania mobilne są jednym z priorytetów neoBanku, dlatego strona online.neobank.pl, została zaopatrzona w swoją wersję mobilną. Docelowo neoBANK będzie rozwijał swój serwis transakcyjny właśnie w kierunku własnej aplikacji – tłumaczy Przemysław Dysarz, zastępca dyrektora Departamentu Rachunków i Usług Elektronicznych w neoBanku.

 

 

Wcześniej pisaliśmy, że bank może skorzystać z aplikacji white label opracowanej przez Polski Standard Płatności. Bank mógłby ją wówczas opieczętować własnym logo. Była mowa także o tym, że w ten sposób z systemu Blik mogłyby korzystać także inne banki, które nie mają aplikacji mobilnej.

 

Obecnie płatności mobilne Blik dostępne są dla klientów PKO Banku Polskiego (i Inteligo), mBanku (i Orange Finanse), Banku Zachodniego WBK, Alior Banku, Banku Millennium i ING Banku Śląskiego. W kwietniu Blika udostępni swoim klientom Getin Bank. Kolejnym bankiem może być Credit Agricole, który podpisał już umowę z Polskim Standardem Płatności. Bank pracuje też nad własną aplikacją mobilną.

 


autor: Wojciech Boczoń



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 37 tys. odbiorców!