Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Samsung Rewards. Startuje program lojalnościowy podpięty do Samsung Pay

2016-11-15, 14:51

Firma Samsung poinformowała o uruchomieniu nowego programu lojalnościowego dla użytkowników systemu płatności mobilnych Samsung Pay. Za płatności mobilne będą punkty, a za punkty prezenty.

 

System płatności mobilnych Samsung Pay na razie nie jest dostępny na naszym rynku i mimo wcześniejszych deklaracji o rychłym pojawieniu się w Polsce, nie wiadomo kiedy to nastąpi. Póki co, pozostaje nam więc śledzić doniesienia na jego temat płynące z zagranicy. Wczoraj koreański producent poinformował, że wprowadza program lojalnościowy Samsung Rewards. Na początek będzie dostępny na rynku w USA.

 

Za każdą transakcję wykonaną z użyciem płatności Samsung Pay użytkownik będzie dostawał punkty. Te z kolei będzie można wymieniać na różne nagrody. W informacji prasowej wymieniono m.in. karty podarunkowe do wybranych sklepów, przedpłacone karty podarunkowe Visa, a także różne produkty oznaczone logo Samsung.

 

ALBERT GEA / REUTERS / FORUM

 

W zależności od liczby wykonanych transakcji użytkownikom będzie nadawany określony status. I tak dla przykładu: jeśli użytkownik wykonuje do 5 transakcji miesięcznie, to będzie się mieścił w przedziale podstawowym i za każdą transakcję dostanie 10 punktów. Jeśli wykonuje od 6 do 20 transakcji, to wskakuje do sekcji „Silver”. Tam każda płatność jest warta 20 punktów. I tak dalej. Ostatni „level” to sekcja „Platinum”, gdzie każda transakcja jest nagradzana 40 punktami.

 

Dodatkowo program będzie losowo wybierał klientów płacących Smasung Pay i premiował nagrodami. Na przykład wycieczką dla dwóch osób do kalifornijskiej krainy wina Napa Valley. Użytkownicy będą mogli śledzić liczbę zgromadzonych punktów bezpośrednio w aplikacji lub na stronie Samsunga. Dla osób, które chciałyby zagłębić się w regulamin programu zostawiam link

 

Samsung zapewnia, że jest to pierwszy tego typu program przygotowany dla użytkowników płatności mobilnych. Podobnych nie oferują konkurencyjne rozwiązania ze stajni Google czy Apple. Na naszym rynku też nie doczekaliśmy się jeszcze programu lojalnościowego dla osób płacących telefonami. Nie oznacza to jednak, że lokalne banki nie premiują klientów korzystających z innowacji. Osoby korzystające z Blika czy HCE mogą liczyć na rabaty w wybranych punktach handlowych.

 


autor: Wojciech Boczoń



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!