Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

„Wyższa Kultura. Bank nowości” – to nowe hasło Alior Banku

2017-09-11, 07:12

Alior Bank zmienia swoje hasło główne. Zamiast „Wyższej kultury bankowości” będzie reklamował się sloganem „Wyższa kultura. Bank nowości”. Nowe hasło ma odzwierciedlać innowacyjną strategię banku.

 

„Hasło "Wyższa kultura bankowości” towarzyszy marce Alior Bank od samego początku. Nadszedł czas na zmianę i stworzenie określenia oddającego innowacyjną strategię banku, a jednocześnie dającego klientom poczucie ciągłości. Wystarczyła niewielka zmiana, by dotychczasowe hasło nabrało ducha innowacyjności.” – poinformował bank na swoim profilu na Facebooku.

 

Alior Bank

 

Bank jest w trakcie realizacji nowej strategii na lata 2017-2020, której przyświeca hasło „cyfrowy buntownik”. Alior oczekuje, że w 2020 roku ponad 40 proc. sprzedaży produktów będzie odbywać się  w kanałach cyfrowych. W ciągu najbliższych trzech lat bank wyda na IT i innowacje 400 mln zł.  Nie obędzie się bez cięcia sieci oddziałów. Liczba placówek własnych zmniejszy się o około 30 proc. Z 324 do 2020 roku przetrwa 200. Bank zamierza uprościć swoją ofertę i ograniczyć liczbę obecnie sprzedawanych produktów o połowę.

 

 

Tydzień temu do oferty banku trafił nowy rachunek, który ma zastąpić pozostałe ROR-y. Konto Jakże Osobiste można samemu konfigurować dokładając usługi jak klocki. - Konto Jakże Osobiste jest pierwszym produktem w pełni wpisującym się w strategię „Cyfrowego buntownika”, zapowiadającą uproszczenie oferty produktowej zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów – mówi Michał Chyczewski, wiceprezes zarządu, pełniący obowiązki prezesa zarządu. - Klienci mogą modyfikować rachunek, korzystając ze specjalnie utworzonej funkcjonalności w nowej bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku – dodaje.

 

 


autor: Wojciech Boczoń



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!