Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Jakie tajemnice kryją gwiazdki? – nowa kampania Idea Banku wkracza do Poznania i Wrocławia

2017-04-19, 11:08
Gwiazdka – nielubiany na całym świecie symbol „drugiego dna” w dokumentach oraz regulaminach nabiera zupełnie innego znaczenia. Nowa kampania Idea Banku chce odczarować ten znak, pokazując, że założenie dowolnego konta w placówce Idea Banku wiąże się z nielimitowanymi benefitami, które zapisane są… drobnym druczkiem.

 

Jakie korzyści niesie ze sobą założenie konta w Idea Banku? Już teraz mogą się o tym dowiedzieć mieszkańcy Poznania oraz Wrocławia, ponieważ to właśnie w ich miastach pojawiają się billboardy, citylighty oraz reklamy na full backach autobusów i na tramwajach, promujące benefity wynikające z dołączenia do grona klientów banku. W okresie od kwietnia do czerwca we wspomnianych lokalizacjach zostanie rozmieszczonych łącznie ponad 190 nośników z reklamą Idea Banku.

 

 

„Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub, czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych, dostępnych z naszymi kontami” – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank.

 

Prowadzone będą również szeroko zakrojone działania w internecie oraz social media. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tysiącami subskrypcji kanału na portalu YouTube.

 

 

Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencja Hand Made, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media.

 

Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie, latem 2015 roku pod hasłem „Można? Można!”. Warszawa była pierwszym miastem, w którym pojawiły się innowacyjne rozwiązania Idea Banku. W ramach kampanii outdoorowej zostały wtedy wykorzystane nośniki takie, jak: billboardy, citylighty oraz komunikacja miejska. Ze względu na rozwój sieci Idea Hub oraz floty Mobilnych Wpłatomatów w innych miastach w Polsce, Idea Bank zdecydował się na zorganizowanie kolejnych działań lokalnych – w Poznaniu oraz we Wrocławiu.



Źródło: Idea Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!