Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

ING Bank Śląski jedną z najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm

2017-05-16, 09:26

ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii platynowej w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2017. Tym samym bank znajduje się wśród polskich spółek, które są najbardziej zaawansowane w zakresie stosowania najlepszych praktyk CSR. 


Ranking Odpowiedzialnych Firm to zestawienie największych spółek w Polsce, ocenianych pod względem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Tegoroczna ankieta składała się z 50 pytań zamkniętych podzielonych na cztery obszary: odpowiedzialne prowadzenie biznesu, odpowiedzialne relacje (wewnętrzne, z otoczeniem społecznym i przyrodniczym), zrównoważony rozwój, odpowiedzialne innowacje (w zakresie jakości życia zawodowego, rozwoju społecznego i wpływu na środowisko). Za weryfikację wyników odpowiedzialni byli eksperci z firmy Deloitte. Więcej informacji na temat Rankingu Odpowiedzialnych Firm na stronie Odpowiedzialnybiznes.pl

 

Dla ING Banku Śląskiego działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu są kluczowe w realizacji celów biznesowych, czego potwierdzeniem jest realizowana Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Określa ona cele, działania oraz mierniki w obszarach relacji z klientami, relacji z pracownikami, działalności na rzecz społeczeństwa oraz działalności na rzecz środowiska naturalnego. W oparciu o przyjętą strategię, w 2016 roku został opublikowany Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu ING Banku Śląskiego SA za lata 2013-2014, który podsumowuje postępy w realizacji założeń oraz wyznacza cele na kolejne lata.

 

ING Bank Śląski znajduje się w składzie pierwszego w Polsce giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie - RESPECT Index od pierwszego notowania w 2009 roku.

O odpowiedzialnym biznesie prowadzonym w ING Banku Śląskim więcej na stronie ING.



Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!