Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

ING buduje zaradność finansową Polaków

2016-11-29, 13:06

ING Bank Śląski rozpoczął kolejną akcję edukacyjną pt. Mój lepszy plan, której celem jest budowanie zaradności finansowej Polaków. Tym razem do współpracy bank zaprosił największy polski portal Onet.pl oraz blogera, specjalistę od finansów osobistych, Marcina Iwucia. Przygotowane materiały to dostępne dla każdego podpowiedzi i inspiracje jak zmienić swoją sytuację finansową i budować oszczędności.


W sytuacji niskich stóp procentowych i względnie małego zysku na produktach depozytowych, klienci poszukują innych sposobów pomnażania swoich pieniędzy. Jednak za rosnącą świadomością potrzeby odkładania środków nie idzie wiedza o możliwościach ich długoterminowego lokowania. Polacy nadal rzadko korzystają z takich produktów inwestycyjnych jak lokaty strukturyzowane, fundusze czy konta maklerskie - powiedział Daniel Szewieczek, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING.

 

Nie pierwszy raz wspieramy Polaków w zarządzaniu finansami i podejmowaniu lepszych decyzji finansowych. Ważne, aby zrozumieli, że to oni sami mają największy wpływ na swoją sytuację finansową. Potrzebują jednak wsparcia, wiedzy i przystępnych wskazówek od czego należy zacząć. Dlatego proponujemy serię materiałów video, wzbogaconych artykułami na onet.pl, w których przedstawiamy kilka sposobów na pomnażanie pieniędzy - powiedziała Barbara Pasterczyk, odpowiedzialna za marketing w ING.

 

Marcin Iwuć przygotował materiały do całego cyklu w formie artykułów i video przy wsparciu realizacyjnym Onetu. Cykl obejmuje tematykę codziennych finansów, oszczędzania i inwestowania. Dodatkowo Onet dostarczył wielu innych artykułów kontekstowo powiązanych z tematami poruszanymi w akcji. Na stronie znajdują się quizy i krótkie porady, a to wszystko w prostej i przyjaznej formie.

 

Dodatkowo, bank udostępnił klientom Trenera finansowego nową funkcję systemu bankowości internetowej Moje ING. Jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Trener analizuje sytuację finansową klientów i na tej podstawie podpowiada rozwiązania w zakresie kontroli wydatków, oszczędzania czy pomnażania pieniędzy, dostosowane do indywidualnej sytuacji klienta.


dostarczył infoWire.pl

Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!