Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

ING zachęca aby „W biznesie uczyć się na cudzych… sukcesach”

2017-04-21, 12:28

ING Bank Śląski w nowej kampanii zaprasza do udziału w European Startup Days, imprezie towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Dla wszystkich, którzy 11 i 12 maja nie mogą być w Katowicach, ING transmituje wydarzenie w internecie.

 

Podjęcie decyzji o założeniu firmy zależy od nas samych. Jednak często to jakiś zewnętrzny bodziec popycha nas do przodu. Liczymy, że właśnie European Startup Days spełnią taką rolę. W jednym miejscu spotka się wiele osób, dla których idea rozwoju przedsiębiorczości jest ważna. Choć konferencji networkingowych jest w Polsce sporo, my zdecydowaliśmy się na wsparcie właśnie tej imprezy. Naszym zdaniem to wyjątkowe wydarzenie dla przedsiębiorczych, gdzie mały biznes ma szanse spotkać się z dużym. Jako bank wspieramy i inspirujemy przedsiębiorczych. Dajemy im dostęp do wiedzy aby mogli rozwijać swój biznes. Dlatego transmitujemy on line całe wydarzenie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

 

„W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach” to hasło, którym ING Bank Śląski zachęca właścicieli firm i osoby, które mają pomysł na swój startup do oglądania European Startup Days na żywo, w internecie. Bank będzie transmitować wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z 2 majowych dni spotkania. Śledząc transmisję będzie można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, m.in. Jak zdobyć pieniądze? Jak przekonać inwestora do swojego pomysłu? Jak wyróżnić się z tłumu? Jak wytrwać, gdy pojawiają się pierwsze porażki? Jak wyjść z firmą w świat?

Dla ING Banku Śląskiego jest od dawna po drodze z małym i innowacyjnym biznesem. Współpracujemy m.in. z Migam, InviPay, które zaczynały właśnie jako startupy. Stale poszukujemy nowych partnerów z którymi budujemy sojusz win-win. European Startup Days to idealne miejsce na takie spotkania – dodał Przemysław Furlepa, Dyrektor Zarządzający Bankowością Detaliczną w ING Banku Śląskim.

 

Transmisja online 11-12 maja z European Sytartup Days na www.ingbank.pl

Materiały będą dostępne na kanałach banku również po spotkaniu.

 

ING Bank Śląski jako Sponsor Główny wspiera Europejski Kongres Gospodarczy http://www.eecpoland.eu/ w Katowicach oraz imprezę towarzyszącą – European Startup Days http://www.estartupdays.eu/pl/

Podczas największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej, wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci z ING. Więcej na temat agendy ING na: http://media.ingbank.pl/informacje-pr...>


Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!