Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel – mural dla Łodzi od ING

2017-05-19, 10:51

W konkursie „Kochasz swoje miasto” zorganizowanym przez ING Bank Śląski wygrało hasło użytkownika z Łodzi: Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel. Projekty murala obrazującego hasła stworzyli łódzcy artyści, a o wybór najlepszego projektu bank poprosił osoby najbardziej zainteresowane – mieszkańców miasta.

 

- Doceniamy siłę lokalnych społeczności, to dla nich zorganizowaliśmy konkurs „Kochasz swoje miasto”. Wygrało hasło łodzianina „Moja Łódź, moje wiosła, mój cel”. To świetna parafraza tego, do czego ING zachęca od dawna i kwintesencja naszego pozycjonowania. Motywujemy ludzi do bycia o krok do przodu i realizacji swoich celów. Interpretację najlepszego hasła obiecaliśmy „namalować” w mieście zwycięzcy. Ale decyzję o tym, który projekt wykonać zostawiliśmy łodzianom w głosowaniu na Facebooku. Ta inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zaangażowaniem mieszkańców: W ciągu kilku dni od rozpoczęcia głosowania post dotarł do ponad 360 tys. odbiorców, a na projekty wizualizacji zwycięskiego hasła oddano ponad 10 tys. głosów. Z pewnością mieszkańcy Łodzi mogą o tym projekcie powiedzieć „mój mural”– powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Konkurs „Kochasz swoje miasto?” był częścią ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej Moje ING. Zgodnie z hasłem, o rzeczach, osobach, miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie mówimy "moje". Także miasta, z którymi jesteśmy związani są dla nas zawsze wyjątkowe. Bank zachęcał do wyrażania sympatii do swojego miasta w konkursie – śladem lokalnych artystów, którzy w 6 miastach przełożyli myśl kampanii na siatki wieloformatowe. Kolejnym krokiem kampanii było zorganizowanie konkursu na Społeczności ING, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy był projekt wizualizacji jego hasła, a dla miasta, które kocha – mural.

Mural został wykonany na ścianie budynku przy ulicy Piotrkowskiej 217 w Łodzi.

Autorem murala jest Adam Rżanek, grafik i rysownik, na co dzień Art Director w łódzkiej agencji kreatywnej MOSQI.TO, ux and ui. Ukończył Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi.  Sam o muralu mówi: „Chciałem wpasować się w klimat miasta, jej kamienic i podwórek i to właśnie się spodobało.”


Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!