Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Prosta komunikacja w ING nagrodzona

2017-04-19, 15:41

ING Bank Śląski został laureatem konkursu "Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń w kategorii Najbardziej Przyjazny Bank. Bank otrzymał wyróżnienie za projekt Po prostu, którego celem jest upraszczanie komunikacji z klientami. 


- Nie chcemy, aby styl komunikacji naszego banku był podobny do stylu urzędowego. Niniejszym wzywamy do zapłaty, należy niezwłocznie uiścić opłatę to sztampowe zwroty tego typu. Klienci nie chcą tracić czasu na wczytywanie się w tekst i myślenie ,,co muszę z tym zrobić, ,,co bank miał na myśli. Czujemy tę potrzebę, dlatego zmieniamy język bankowy. W rzeczywistości ciągłego pośpiechu tylko prosta i przejrzysta komunikacja sprawi, że z łatwością przyswoimy ważne informacje ­­- powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.


ING Bank Śląski od ponad dwóch lat współpracuje z językoznawcami z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Razem z nimi sukcesywnie upraszcza komunikaty i trudne umowy. Specjaliści szkolą pracowników z prostej i efektywnej komunikacji oraz pokazują, jak prosto mówić o finansach. Jednym z najważniejszych zadań była intensywna praca nad językiem systemu bankowości internetowej Moje ING. Efektem tej pracy jest certyfikat prostego języka, który w styczniu ING Bank Śląski otrzymał od Pracowni Prostej Polszczyzny. Jest to pierwsze takie wyróżnienie wśród banków w Polsce.

 

ING Bank Śląski zaprasza też klientów do wspólnego upraszczania komunikacji. Mogą oni przesyłać na specjalną skrzynkę e-mail oraz na Społeczność ING wszystkie komunikaty (listy, e-maile, itp.), które dostali od banku i uważają, że są napisane zbyt trudnym językiem.


Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!