Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Raport CSR ING Banku Śląskiego nagrodzony prestiżową nagrodą Pearl Awards

2016-11-21, 11:00

Raport społecznej odpowiedzialności biznesu ING Banku Śląskiego zdobył srebrne Pearl Awards w konkursie custom publishing. To już drugie wyróżnienie dla publikacji banku w kategorii Corporate Social Responsibility.


Pearl Awards to jeden z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie. W tym roku w prestiżowym wydarzeniu wzięło udział 400 wiodących marek, wydawców i agencji z całego świata. W tegorocznej edycji konkursu jury oceniło działania firm w zakresie content marketingu na podstawie trzech kryteriów:

- skuteczności komunikatów,

- kreatywności,

- zdolności edytorskich pracowników.

 

Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu ING Banku Śląskiego za lata 2013-2014, zatytułowany Odpowiedzialność w obiektywie, został przygotowany w technologii RWD. Bank zastosował w nim nowe podejście do raportowania danych pozafinansowych, co zostało odzwierciedlone w kształcie dokumentu. Raport jest odpowiedzią na oczekiwania kluczowych interesariuszy: klientów, pracowników, dostawców, inwestorów i partnerów społecznych.

 

Pełna wersja raportu dostępna na stronie www.raportcsr.ingbank.pl


Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!