Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Testuj Pomysł na biznes z ING

2017-09-11, 10:16

ING Bank Śląski udostępnił przedsiębiorcom - także przyszłym - narzędzie online do przetestowania pomysłu na biznes. Testuj Pomysł może dać konkretne wskazówki jak ukierunkować swój biznes.

 


 

Siłą sukcesu dużych firm jest przede wszystkim testowanie produktu przed wprowadzeniem go na rynek. Mają do tego sztab badaczy, analityków i ogromne budżety. Jest to nieosiągalne dla małych firm i osób, które myślą o założeniu własnego biznesu. Postanowiliśmy to zmienić udostępniając Testuj Pomysł - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

 

Narzędzie Testuj Pomysł daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Bank bezpłatnie dostarcza przedsiębiorcom wiedzę, na którą dotąd stać było tylko duże firmy.

 

Nie od dziś staramy się inspirować Polaków aby wzięli życie we własne ręce. Założenie firmy jest jednym z najlepszych na to sposobów. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy do zrobienia pierwszego kroku w tym kierunku. Mobilizujemy, ale też dajemy narzędzia, które mogą ten początek ułatwić. Firmowy Pakiet na Start z autem w leasingu lub terminalem płatniczym, który oferujemy od lipca oraz Testuj Pomysł są tego przykładem - dodała Barbara Pasterczyk.

 

Testuj Pomysł opiera się na profesjonalnym badaniu rynkowym, na wybranej próbie 120 respondentów, precyzyjnie dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu.

 

Jak działa Testuj Pomysł?

 

Użytkownik wchodzi na stronę i przedstawia swoją firmę w formie krótkiego opisu lub filmu. Wybiera do jakiej grupy demograficznej ma być skierowane badanie (płeć, wiek, lokalizacja). Następnie tworzy od 3 do 5 pytań, które mają pomóc mu ukierunkować jego biznes oraz 3 do 5 alternatywnych odpowiedzi. Ankieta wysyłana jest do 120 respondentów. Maxymalnie do 7 dni użytkownik otrzymuje na maila wyniki badania.

 

Więcej na www.ingbank.pl/testujpomysl



Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!