Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Wygodne płatności i proste rozliczenia dla firm w ING

2017-07-12, 11:28

ING Bank Śląski udostępnił mobilny terminal płatniczy, który pozwala na przyjmowanie płatności wszędzie tam, gdzie klient prowadzi działalność. Z oferty mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże firmy posiadające rachunek firmowy w ING.


Mobilny terminal płatniczy Verifone VX675 to najmniejszy bezprzewodowy terminal na rynku, który klient może zabrać wszędzie tam, gdzie są dokonywane transakcje płatnicze. Terminal przyjmuje płatności kartami Visa oraz Mastercard (z chipem, z paskiem magnetycznym i zbliżeniowe). Obsługuje również kody BLIK i umożliwia skorzystanie z usługi Cash Back.  

Urządzenie spełnia aktualne standardy bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych kart płatniczych, potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami, a bank zapewnia całodobowe wsparcie serwisowe dla klientów korzystających z terminali.

 

Małe firmy mogą wnioskować o terminal w systemie bankowości internetowej, większe w tym celu powinny skontaktować się ze swoim doradcą. Następnie bank przygotowuje umowę, którą udostępnia online w systemie bankowości internetowej. Terminal jest dostarczany klientowi przez kuriera pod wskazany adres.

 

W ramach usługi, bank oferuje nowoczesny system do zarządzania terminalami ING POS, w którym przedstawione są wszystkie informacje o zrealizowanych transakcjach. Dodatkowo, klient może sprawdzić liczbę transakcji, ich wartość, status, naliczone opłaty oraz przygotować raport.

dostarczył infoWire.pl

Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!