Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

PZU stawia na rozwój najlepszych managerów: nowi dyrektorzy w marketingu

2016-12-06, 11:12

Marta Baran od 1 listopada 2016 roku jest dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska od 15 października 2016 roku pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej.


- Doceniamy zdolnych managerów, którzy mają na koncie już pierwsze sukcesy. Promujemy ich, bo widzimy w nich potencjał, dzięki któremu rośnie siła marketingu PZU. Jestem przekonana, że Marta i Agnieszka sprostają ambitnym wyzwaniom związanym z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii marketingowej spółki powiedziała Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie, odpowiedzialna za marketing w Grupie PZU, która bezpośrednio nadzoruje ten obszar i włącza się w kluczowe jego projekty.

 

Marta Baran odpowiada w PZU za strategię marketingową, obszar Market Intelligence oraz e-marketing. Poprzednio pracowała w należącym do grupy kapitałowej PZU Link4 jako dyrektor ds. badań marketingowych i mediów. Była odpowiedzialna m.in. za projekty badawcze, analizy rynkowe i klienckie. Zajmowała się również opracowywaniem strategii mediowych oraz analizą i optymalizacją efektywności kampanii reklamowych.

 

Marta Baran jest absolwentką Biotechnologii na Politechnice Warszawskiej oraz Podyplomowego Studium Analiz Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie jest słuchaczką studiów Executive Doctor of Business Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

 

Z kolei Agnieszka Rzepkowska zarządza w PZU obszarem komunikacji marketingowej, w tym również planowaniem strategii mediowej. Z firmą związana jest od ponad roku. Wcześniej kierowała w PZU zespołem reklamy i mediów. Zanim dołączyła do firmy, pracowała m.in. w Nationale Nederlanden. Jako brand manager była odpowiedzialna za budowanie silnej pozycji marki na rynku, komunikację zewnętrzną i planowanie mediów.

 

Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Finansów w Warszawie. Ukończyła także Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!