Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Zostań Doradcą Klienta w Provident Polska

2016-09-23, 10:15

Provident Polska właśnie wystartował z kampanią rekrutacyjną Zostań Doradcą Klienta. Największa firma pożyczkowa w Polsce po raz pierwszy zamierza szukać nowych współpracowników także za pomocą kanałów internetowych. Doradcy Klienta otrzymają na start pakiet atrakcyjnych szkoleń oraz okazję do współpracy z doświadczonym zespołem.


Provident poszukuje Doradców Klienta, którzy będą odpowiadać za sprzedaż produktów firmy oraz  posprzedażową obsługę klientów. Oferowane stanowisko charakteryzuje się dużą elastycznością  każdy doradca, mając na uwadze realizację celów, samodzielnie układa swój grafik i zarządza terminarzem wizyt.

 

Dla nowych Doradców Klienta firma przygotowała poduszkę na start, która będzie obowiązywała przez pierwsze sześć miesięcy współpracy. Zapewnia ona preferencyjne i uproszczone zasady wynagradzania Doradcy.

 

Program, który przygotowaliśmy dla naszych nowych współpracowników ma za zadanie ułatwić im wejście na rynek pracy, ale przede wszystkim zapewnić zrównoważone zarobki na start mówi Katarzyna Lomas, Dyrektor Biura Rozwoju i Rekrutacji w firmie Provident.

 

Pakiet finansowy to nie jedyny bonus gwarantowany nowym współpracownikom. Poza nim Provident przygotował szkolenia produktowe i rozwojowe dla przyszłych Doradców oraz indywidualną opiekę w okresie wdrożenia. Corocznie przeprowadzane badania pokazują, że poza dobrym wynagrodzeniem, współpracownicy oczekują przede wszystkim rozwoju zawodowego stąd zdecydowaliśmy się przygotować pakiet szkoleń dla każdego nowego doradcy zwraca uwagę Lomas Prowadzenie kampanii rekrutacyjnej również za pomocą kanałów internetowych pozwoli nam jeszcze skuteczniej dotrzeć do zainteresowanych - podsumowuje.

 

Kampania rekrutacyjna właśnie wystartowała i potrwa miesiąc. Materiały informacyjne pojawiły się na portalach Gazeta.pl, Wp.pl, Interia.pl i Onet.pl. Działania rekrutacyjne będą prowadzone również za pośrednictwem mailingu oraz mediów społecznościowych. Za kreację odpowiada Agencja Isobar.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!