Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Hydepark

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Klub Partnerów Shell Helix w Internecie

2004-11-29, 18:29

Pod adresem www.shellhelix.pl Shell Polska sp. z o.o. we współpracy z agencją interaktywną Next Generation Interactive uruchomił portal Klub Partnerów Shell Helix.

Portal dzieli się na dwie części: dostępną dla wszystkich internautów i dostępną wyłącznie dla Partnerów Shell Helix.

Do Partnerów zaliczają się wybrane zakłady i punkty usługowe, które wymieniają lub sprzedają produkty Shell Helix. W chwili obecnej ponad 1500 Partnerów jest uprawnionych do korzystania z portalu.W części ogólnodostępnej każdy odwiedzający serwis może poznać parametry olejów z rodziny Shell Helix, a za pomocą wirtualnego doradcy dobrać odpowiedni olej do swojego samochodu. Najciekawszą funkcjonalnością portalu jest możliwość znalezienia najbliżej zlokalizowanego warsztatu gdzie można wymienić lub kupić oleje z gamy Shell Helix.


Wyszukiwarka warsztatów wskazuje na mapie pięć najbliższych warsztatów. Kolejne przybliżenia mapy pokazują drogą dojazdową aż do dokładnego usytuowania samego warsztatu.Wyszukane adresy uzupełnione są o opis zawarty na indywidualnej stronie www warsztatu. Stronę warsztatu partnerskiego można wydrukować włącznie z mapą dojazdu w przyjaznym dla drukarek formacie. Strona ta jest tworzona i edytowana przez każdego Partnera.


Internauta zainteresowany konkretnymi usługami może skontaktować się z wybranym warsztatem za pomocą formularza na stronie. Osoba prowadząca warsztat zostanie powiadomiona o tym za pomocą wiadomości SMS. W części dostępnej po zalogowaniu każdy Partner może edytować swoją stronę www która wyświetla się w portalu. Na stronie w nieskomplikowany sposób można umieścić podstawowe dane kontaktowe, pokrótce opisać działalność, załączyć zdjęcia i określić rodzaj prac wykonywanych przez warsztat. Dokładna mapa dojazdu generuje się automatycznie na podstawie adresu.


Kontakt z Partnerem możliwy jest za pomocą formularza umieszczonego na stronie. Pytania wysyłane do Partnerów z ich stron www trafiają do skrzynki pocztowej Partnera. Dzięki poczcie możliwy jest również kontakt z dystrybutorem Partnera i administratorem portalu.Dodatkową funkcjonalnością dla Partnerów jest możność wydrukowania własnego papieru firmowego i wizytówki poprzez stronę www. Całości dopełniają moduły dostępne tylko po zalogowaniu z informacjami o nowościach, aktualnych promocjach i konkursach skierowanych tylko do Partnerów.


Obserwując rosnące wskaźniki wykorzystania Internetu w naszym kraju, Shell Polska zadecydował o rozszerzeniu oferty programu lojalnościowego skierowanego do sklepów i warsztatów samochodowych także o ten kanał komunikacji. Naszym celem było zbudowanie serwisu, który oprócz promocji olejów samochodowych Shell Helix wzmocni także pozycję konkurencyjną warsztatów współpracujących z nami. Od początku zakładaliśmy, iż budowane narzędzie trafiać będzie w dużej mierze do osób nie mających dotychczas większego doświadczenia z Internetem (właściciele i kierownicy serwisów samochodowych).


Z drugiej strony chcieliśmy by serwis był możliwie jak najbardziej użyteczny dla pozostałych internautów dostarczając im wyczerpujących informacji na temat naszych produktów oraz warsztatów i sklepów skupionych w Klubie.- powiedział Jan Połanecki zarządzający programem Klub Partnerów Shell Helix. Ze strony NGI projektem kierował Grzegorz Krzemień - Duży nacisk podczas prac nad portalem położyliśmy na jego intuicyjną obsługę od strony użytkownika.


Przy tej ilości osób która jest uprawniona do edycji swojej strony www w portalu musieliśmy uwzględnić ich różne obycie z Internetem. Sądząc po ilości założonych stron nasz mechanizm zdał egzamin. Portal ten wzbogaciliśmy o usługi trzech naszych partnerów (geolokalizacja, SMS, statystyki). Ich integracja z naszym systemem do zarządzania treścią ngi.content znacząco podniosła funkcjonalność  rozwiązania.


###


www.shellhelix.pl, Shell to globalna grupa firm zajmujących się energią i paliwami płynnymi działająca w ponad 145 krajach świata zatrudniająca 119 tys. ludzi. Shell najbardziej znany jest ze stacji paliwowych ale operuje na znacznie szerszym rynku rozwiązań energetycznych i produktów petrochemicznych, również w zakresie transportu paliw płynnych i gazowych, produkcji i sprzedaży paliw dla transportu morskiego lotniczego oraz produkcji energii elektrycznej,.


Około 3% światowej produkcji paliw naftowych oraz 3,5% światowej produkcji gazu ziemnego jest dostarczana przez firmy Shell. Około 20% paneli słonecznych zainstalowanych na świecie jest produkcji Shell. Shell Aviation na całym świecie średnio co cztery sekundy tankuje samolot. W każdej chwili stacje Shell odwiedza około 1 200 samochodów.


www.ngi.pl, Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). NGI pracuje między innymi dla takich klientów jak: Storck, Shell Polska, Grupa Żywiec, Danfoss, Dwory SA, Michelin, Rolimpex, Zibi, Absolut, Vatenfall.


Źródło: PR News



Wyślij link znajomemu

Drukuj

  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 35 tys. odbiorców!