Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

PKO Bank Polski rozstrzygnął przetarg na dom mediowy

2016-06-03, 11:19

Usługi planowania i zakupu mediów dla PKO Banku Polskiego świadczyć będzie dom mediowy Havas Media.


Umowa została podpisana na 2 lata. W jej ramach Havas Media zaczęła obsługiwać Bank od 1 czerwca 2016 roku i jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów. Do zadań agencji należy optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej dla kampanii realizowanych przez Bank.

 

O wyborze Havas Media zdecydowała jego najbardziej innowacyjna strategia medialna, dostosowana do aktualnych trendów panujących na rynku, przy równoczesnej optymalizacji kosztów mediowych. Havas Media Group to wiodąca światowa grupa, którą tworzą profesjonaliści marketingu i komunikacji.

 

Klientom świadczy usługi w zakresie doradztwa marketingowego i mediowego, budowania strategii, a także planowania i zakupu mediów, badania rynku oraz pomiaru skuteczności reklamy.

Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!