Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Technologie Comarch budują sklep przyszłości

2010-09-30, 07:39

22 września 2010 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbyła się konferencja dla branży retail, której organizatorem był Comarch. W trakcie spotkania eksperci Comarch oraz firm partnerskich – iReward24, HP oraz IMS przedstawili ponad 250 uczestnikom najnowsze osiągnięcia technologiczne dla sieci sklepów detalicznych, które samym sieciom umożliwią dynamiczny rozwój, a ich klientów przeniosą w nowoczesny, multimedialny i dostępny już dziś, wymiar zakupów.

Ekrany dotykowe oraz multimedialna lada Microsoft Surface, wpływanie na podświadomość i zmysły klientów poprzez odpowiednio dobrane do ich gustów oraz potrzeb zapach, muzykę i przekaz audiowizualny, budowanie lojalności z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania – to niektóre z czynników, które zadecydują w najbliższej przyszłości o rozwoju firm w branży retail, a o których wykorzystaniu dowiedzieli się uczestnicy spotkania.

 

Świat i konsumenci zmieniają się bardzo szybko, stają się coraz bardziej wymagający. Jak stwierdził jeden z uczestników spotkania: – Comarch otworzył nam oczy na profesjonalny e-commerce oraz nowe tendencje na rynku nowoczesnej sprzedaży, na które musimy zwrócić uwagę. O najwygodniejszych i najszybszych sposobach dotarcia do współczesnego konsumenta przy wykorzystaniu Internetu i mediów społecznościowych, ich wpływie na wzrost sprzedaż oraz możliwościach pozyskiwania ambasadorów marki, eksperci Comarch opowiedzieli obecnym w sali Multikina przedstawicielom wiodących na polskim rynku marek.

 

Po części prezentacyjnej uczestników konferencji zaproszono do foyer kina, gdzie na żywo, na stoisku Comarch Retail Innovation Center, mogli doświadczyć zakupów przyszłości oraz poznać omawianą podczas prezentacji technologię. Do dyspozycji gości byli również eksperci Comarch, iReward24 oraz IMS, którzy w kuluarowych dyskusjach poszerzali tematykę poruszonych wcześniej zagadnień.

 

Zaproszenie do udziału w spotkaniu Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center przyjęli przedstawiciele największych sieci sklepów detalicznych food oraz non food w Polsce oraz dziennikarze. Organizatorzy gościli także eksperci firm HP, która była partnerem technologicznym wydarzenia oraz IMS, która była partnerem merytorycznym konferencji.

 

Dzień po konferencji stoisko sklepu przyszłości zostało udostępnione odwiedzającym Centrum Handlowe Złote Tarasy. Każdy, kto 23 września 2010 roku pojawił się koło fontanny, zlokalizowanej na pierwszym piętrze galerii handlowej, mógł przekonać się, jak mogą wyglądać nowoczesne zakupy.



Ekrany dotykowe oraz multimedialna lada Microsof Surface są w pełni zintegrowane z systemem wspierającym sprzedaż detaliczną Comarch Retail, sklepem internetowym Comarch iSklep24 oraz systemami klasy ERP oraz rozwiązaniami Business Intelligence. Tworzą razem unikalne i kompletne rozwiązanie do zarządzania siecią sklepów, zarówno od strony centrali, gdzie podejmowane są globalne decyzje dotyczące wszystkich sklepów, jak i sprzedażą bezpośrednią oraz wirtualną.

 

Więcej o konferencji Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center oraz galeria zdjęć na www.SklepPrzyszlosci.Comarch.pl


Źródło: Comarch



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 37 tys. odbiorców!