Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Udane zakończenie 2009 roku dla Styl.Media

2010-03-09, 08:37

Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm –udanie zakończyła 2009 rok. Mimo trudnych warunków związanych z kryzysem na rynku reklamy, spółka osiągnęła w pierwszym roku swojego działania 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł.

W IV kwartale portal Styl.fm osiągnął średnią oglądalność na poziomie 707 628 real users, natomiast średnia liczba odsłon wygenerowanych przez użytkowników w tym okresie wynosiła ok. 25 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, dane średnie za IV kwartał 2009). Zarówno wyniki finansowe jak i osiągnięte wskaźniki popularności wśród użytkowników są dla spółki bardzo zadowalające.


Styl.fm to jeden z czołowych portali internetowych na rynku, skierowanych do kobiet, o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Portal posiada największy internetowy katalog fryzur, mody, manicure i makijaży w polskim internecie. Użytkownicy dodali do galerii portalu łącznie ok. 400 000 zdjęć w kategorii Uroda i Moda. Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

- „Rok 2009 był pierwszym pełnym, trudnym i bardzo pracowitym rokiem w działalności spółki. Wprowadziliśmy wiele zmian związanych z funkcjonowaniem portalu, zmieniliśmy szatę graficzną, połączyliśmy niezależne do tej pory serwisy wchodzące w skład grupy. Zmiany te były wprowadzone po to, by dostosować portal Styl.fm do rosnących wymagań zarówno rynku jak i naszych użytkowników. Osiągnęliśmy także bardzo dobre wyniki finansowe. W 2010 roku planujemy dalszy szybki rozwój portalu i wyników finansowych spółki” – mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu i współwłaściciel Styl.Media.

W ostatnich tygodniach uruchomione zostały nowe funkcjonalności w portalu: Styler.fm, Butik, Sondy opinii i Pojedynki. Styler.fm to funkcjonalność umożliwiająca użytkownikom tworzenie zestawów ubrań i dodatków ze zdjęć dodanych do programu za pomocą specjalnej wersji uploadu. Butik to miejsce gdzie użytkownicy sprzedają i wymieniają się ubraniami, kosmetykami oraz innymi akcesoriami użytkowymi a za pomocą sond opinii mogą uzyskać pomoc innych internautów np. w wyborze dodatków pasujących do konkretnej kreacji. Pojedynki polegają na możliwości porównywania i oceny umiejętności stylizacyjnych czy makijażowych pomiędzy użytkownikami. Z analizy oglądalności wyżej wymienionych funkcjonalności wynika, że cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników. Oprócz funkcji angażującej użytkowników, dodatki te stanowią również nowe niestandardowe możliwości reklamowe dla klientów portalu.

W najbliższym czasie spółka Styl.Media planuje dalsze poszerzanie oferty nowych funkcjonalności oraz wdrożenie usług e-commerce dla klientów współpracujących z portalem. Dzięki temu wydawca liczy na poszerzenie portfolio nowych klientów portalu Styl.fm.


Źródło: Styl.fm



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!