Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank daje klientom z polecenia 50 zł za założenie konta

2017-02-17, 12:06
Już tylko do 28 lutego trwa czwarta edycja programu PolecamBank. W ramach najnowszej promocji "Warto Polecać", mBank daje premię nie tylko polecającym konta, ale także polecanym. Nowi klienci z rekomendacji mogą otrzymać 50 zł za założenie rachunku.

Do 28 lutego br. trwa czwarta edycja najstarszego programu rekomendacyjnego wśród polskich banków -  PolecamBank. To więc ostatnie dni na dołączenie do programu mBanku, w którym można polecać rachunki osobiste i firmowe, wysyłając do znajomego link lub e-mail.

Dotychczas w ramach programu premię otrzymywali tylko klienci mBanku, którzy zapraszali swoich znajomych do założenia rachunku. Mogli zyskać 100 zł za polecenie konta osobistego, 200 zł w przypadku konta firmowego i 300 zł za konto firmowe z usługą mKsięgowości. W ramach najnowszej promocji te warunki pozostają bez zmian.

Nowością jest 50 zł bonusu dla osoby polecanej. Wystarczy, że otworzy ona rachunek z polecenia przez internet i w ciągu 60 dni wyda 200 zł płacąc kartą. Obecnie więc obie strony zyskują.

We wszystkich edycjach PolecamBank do tej pory wzięło udział ponad 175 tys. klientów. W 2016 roku w ramach programu mBank pozyskał aż 15 proc. klientów indywidualnych i wypłacił 2,1 mln zł premii za polecenia.

Szczegółowe warunki uczestnictwa w promocji oraz warunki uzyskania premii opisane są w regulaminie na stronie.

Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!