Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank i AXA prosto o ubezpieczeniach

2017-09-08, 11:00

mBank razem z AXA upraszcza komunikację na temat ubezpieczeń. Będzie mówić prostym językiem już nie tylko o produktach bankowych. Z badań przeprowadzonych na zlecenie firm wynika, że zrozumiała oferta jest jednym z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie produktu.


 

mBank i AXA sprawdzili, jakie bariery związane z zakupem ubezpieczeń przez internet mają klienci w Polsce. Z badania Maison and Partners przeprowadzonego na ich zlecenie wynika, że ponad 30 proc.  klientów boi się, że źle zrozumieją warunki oferty, a w trakcie zakupów online trudno im szybko wyjaśnić wątpliwości. W przypadku bardziej skomplikowanych produktów, takich jak np. ubezpieczenie na życie, prostota i czytelność oferty są tak samo ważne i zachęcające do zakupu, jak stosunek jakości do ceny i wiarygodność firmy ubezpieczeniowej.

 

W Polsce ubezpieczenia wciąż najczęściej kupowane są u agentów. Co drugi badany kupił u agenta ubezpieczenie komunikacyjne OC, a z nich indywidualne ubezpieczenie na życie, wynika z analizy Maison and Partners.

 

- W mBanku ubezpieczenia dostępne w wersji online są standardem. Chcemy, by informacje na ich temat - przekazywane w kanałach zdalnych - były prostsze i czytelniejsze. Pierwszym krokiem jest przebudowa strony internetowej, by zawarte na niej treści były bardziej zrozumiałe dla klientów - mówi Maja Wojciechowska, wicedyrektor w Departamencie Ubezpieczeń mBanku.

 

AXA i mBank zredagowali informacje o najpopularniejszych ubezpieczeniach w ofercie: OC/AC, nieruchomości, podróżne, na życie (w tym na wypadek zachorowania na nowotwór) tak, by odpowiadały na najczęstsze pytania klientów.

 

- Najważniejsze informacje o ubezpieczeniach przedstawione są na kilku stronach, w przejrzystej formie grafik i tabel. Dzięki temu, klient od razu wie:  kto jest ubezpieczycielem, co gwarantuje polisa, co zrobić, gdy chce skorzystać z ochrony czy w jakich przypadkach ubezpieczyciel nie może wypłacić odszkodowania - mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor obszaru relacji z mBankiem w AXA Ubezpieczenia.

 

Bank chce w podobny sposób uprościć wszystkie informacje o ubezpieczeniach w swojej ofercie.


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!