Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank niestandardowo edukuje jak być uważnym w sieci

2016-11-28, 12:00

Wystartowała druga odsłona pionierskiej kampanii społecznej mBanku pod hasłem Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!. Akcja opowiada o tym, jak chronić się przed cyberprzestępcami.


W swoich działaniach bank zwraca uwagę na to, co zdarza nam się robić w sieci, a czego nie zrobilibyśmy w realu. Ostrzega klientów przed konsekwencjami podawania poufnych informacji i rutynowego wykonywania poleceń w internecie. Tym samym chce zwiększyć świadomość nie tylko klientów banków, ale wszystkich tych, którzy kupują on-line czy korzystają z poczty elektronicznej.

 

Nie pierwszy raz w naszej działalności stawiamy na działania edukacyjne. Poza uczeniem uważności w sieci, na co dzień wspieramy też edukację matematyczną młodych Polaków. Uważam, że wartościowa relacja na linii klient-bank powinna wykraczać poza sferę produktów. Dlatego ponownie sięgamy po działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu tłumaczy  Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

 

Kampania prowadzona będzie w internecie, telewizji, radiu i przestrzeni miast od początku grudnia. Termin ten nie został wybrany przypadkowo. Polacy robiąc zakupy świąteczne i korzystając z sezonowych wyprzedaży coraz częściej  kupują w internecie.

Na potrzeby akcji powstały dwa spoty. Pierwszy z nich Miłość  ostrzega przed ujawnianiem swoich poufnych danych nieznajomym. Drugi Fitness  przestrzega przed rutynowym wykonywaniem instrukcji w internecie. Filmy opierają się na znanej już koncepcji przeniesienia ryzykownych sytuacji z internetu do rzeczywistości, bo skoro nie robisz tego w realu, to nie rób tego w sieci.

 

W kampanii mBank sięgnął również po działania niestrandardowe. Na citylightach w największych polskich miastach pojawi się specjalny komunikat w druku soczewkowym, sprawiający, że treść plakatu zmienia się w zależności od kąta widzenia. W ten sposób bank pokazuje, że nie wszystko jest takie, jakim może się wydawać na pierwszy rzut oka.

Poza tym, wystartował zupełnie nowy serwis mBank.pl/uwazniwsieci, gdzie klienci nie tylko mBanku znajdą informacje o metodach cyberprzestępców oraz praktyczne wskazówki, jak się przed nimi chronić.

 

Pierwsza odsłona naszej kampanii spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem, zarówno ze strony klientów, jak i ekspertów z branży. Widzimy, jak bardzo potrzebne są tego typu działania. Dlatego po raz kolejny apelujemy do osób korzystających z sieci: bądźcie uważni i ostrożni mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku.

 

Drugą odsłonę kampanii społecznej przygotował zespół w niezmienionym składzie: agencja Brand New Heaven we współpracy z działem PR i marketingu mBanku. Media zaplanował dom mediowy Mindshare. Spoty w reżyserii Martyny Iwańskiej wyprodukowała Flota Filmowa.


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!